צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רצפת האגן
מנהל/ת הפורום: סיון נבות
  דליפת שתןיודית 21:04 11/06/2008
שלום סיוון
אני אחרי 3 לידות (לידה אחרונה לפני שנה וחצי) וסובלת מדליפת שתן. בזמן מתן שתן אני מנסה לכווץ את ריצפת האגן אך השתן ממשיך לדלוף. אני ממש פוחדת להיות בסביבה שאין בה שירותים...אני עושה יוגה בה יש דגש על כיווץ רצפת האגן אך הדבר לא עוזר לי. אני מרגישה שמצבי מחמיר. האם תתכן צניחת רחם או שלפוחית השתן?
תודה
   דליפת שתןסיון נבות, פיזיותרפיסטית 23:08 11/06/2008
שלום יודית,

התמונה שאת מתארת, מתאימה לחולשה רצינית של שרירי רצפת האגן. לא בטוח שאכן יש צניחה של אחד מאיברי האגן, אך בודאי שלא צריך לחכות כדי שתופיע אחת...

מה שאני ממליצה לך, זה להגיע בהקדם האפשרי לטיפול משקם אצל פזיותרפיסטית של רצפת האגן, ובינתיים - להימנע מכל מאמץ במידת האפשר, לא ללחוץ בשירותים (לא צואה ולא שתן), ובשלב זה, לדעתי, גם אין מקום לבצע פעילות גופנית (משום שאין שום הגנה לאיברי האגן שלך).

מצטערת אם התשובה שלי נשמעת מעט מיליטנטית... אבל מטבעם, הדברים הללו לא מתפתחים לכיוון חיובי לצערי :-(

בהצלחה ורפואה שלמה,

סיון נבות, פיזיותרפיסטית
www.pelvic-physiotherapy.co.il
   זה בדיוק הזמן להתייעץ באוגינקולוג, בקרי קודם באתר של דר' נוימןגלית 08:17 26/10/2008
קודם שתמשיכי בניסויים כיצד לעצור את השתן וכיצד לעשות שימוש בכלים מצויינים ושייתכן שאינם מתאימים, אני ממליצה ללמוד יותר על האפשרות הכירורגית.

קיים כיום תהליך רפואי מהיר ואמין שנקרא TVT SECUR. זהו ניתוח ברמה אמבולטורית שנמשך בממוצע כ- 20 דקות, כאשר ההחלמה היא כמעט מיידית ותופעות הלוואי כמעט ואינן קיימות (לא מדובר בניתוח הקודם שבו פתחו את הבטן, הסיבוכים היו וודאיים וההחלמה נמשכה חודשים).

את יכולה למצוא חומר רב לרבות סירטונים באתר של המרפאה האורוגינקולוגית של דר' נוימן בכתובת:
www.neuman-urogynecology.com

לא בטוח שנדרש ניתוח אבל בהחלט נדרש שתבדקי את כל האפשרויות ותביני מה החלופות ומה מחירן.

בהצלחה!

גלית




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו