צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
רשלנות רפואית בהריון לידה ובכלל
מנהל/ת הפורום: עו"ד ד"ר שלהב קמחי
  אסיפת דם טבורי ללא הסכמת היולדתמאיה 23:58 01/01/2014
שלהב שלום,
נוכחתי לאחרונה בלידה, בה היולדת ביקשה מהמיילדת להשהות את חיתוך חבל הטבור, המיילדת החלה להפעיל כנגד היולדת לחץ נפשי על מנת שתוותר על הרעיון תוך הצגת עובדות שגויות, כל זה אגב בשלב השני של הלידה מ'ס דקות לפני שנולד התינוק, כמעט מיד לאחר שהתינוק נולד המילדת חתכה את חבל הטבור ו...אספה דם טבורי, מבלי לשאול\ליידע את היולדת.
האם זה חוקי? מה אפשר לעשות בנידון?
תודה, מאיה
   אסוף דם טבורי ללא הסכמת היולדתעו"ד דר' שלהב קמחי 08:49 02/01/2014
מאיה שלום,

ראשית תודה על פנייתך. חיתוך חבל הטבור ואיסוף דם טבורי הינו חלק מתהליך הלידה עליו מסכימה היולדת מכללא כאשר היא מתאשפזת בבית החולים ללידה. ההליך התקין הוא כמובן להסביר ליולדת על הפעולות ונחיצותן. ככל שהן נעשו ללא מתן הסבר ליולדת, יש כאן חריגה מנוהל תקין. עם זאת, חוק זכויות החולה והפסיקה אינם מקנים פיצוי כאשר לא נגרם נזק ליולדת או לילוד, ולפיכך גם אם היתה חריגה מהנוהל, אין בכך לשמש עילה לתביעה ברשלנות רפואית לדעתי. ניתן לפנות במכתב להנהלת המחלקה ו/או בית החולים ו/או משרד הבריאות ולהפנות את תשומת לבם להליך הבלתי תקין, ככל שאמנם כך היה.

בברכה,

עו"ד דר' שלהב קמחי
   العلاج في الهند : تعال للعلاج بأسعالسياž 10:49 08/02/2015
نحن ـ شركة السياحة العلاجية للعرب ـ نقدم خدمات وتسهيلات للعلاج بالهند في أحسن وأرقى المستشفيات الهندية المعتمدة تحت إشراف أطباء عالميين متخصصين ذو كفاءة عالمية خبرة متميزة ، بأسعار معقولة وأرخص مقارنة من الدول الغربية و أمريكه وغيرها.
لمزيد من المعلومات www.medicaltourismforarabs.com




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו