צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ טרטולוגי
מנהל/ת הפורום: פרופ' אשר אור-נוי
  אנונימי 17:55 17/05/2017
פרופסור אשר אור נוי שלום,
אני בהיריון בשבוע שביעי.
ב-2015 עברתי התקף אפילפטי שבעקבותו גילו בראש שלי תהליך טמפוראלי שמאלי נרחב, עברתי ניתוח בראש שבו נעשה כריתה תת שלמה של הגידול. תשובה פתולוגית הראתה שמדובר באסטריציטומה אנאפלסטיק דרגה 3 בנוסף לכך עברתי הקרנות שגרמו להצטמקות משמעותית של שארית הגידול והעלמות אזורי האדרה. נכון לעכשיו אני במעקב כי נשאר מוקד האדרה קטן שאחריו עוקבים ולשם כך, אני עוברת כל שלושה חודשים Mri.
בשבוע שעבר לפני שניגשתי לבדיקת Mri קניתי בדיקת היריון בגלל שאיחר לי וקיבלתי תשובה חיובית. כשהגעתי לשם עידכנתי את האחראים ואף סימנתי בטופס שאכן יש סיכוי שאני בהיריון לאחר שנאמר לי מס׳ פעמים שאכן אני רשאית לבצע את ה- Mri ביצעתי את הבדיקה יש לציין שזה היה עם חומר ניגוד- גדוליניום.
כעת לאחר התייעצות כשבוע לאחר בדיקת Mri עם האונקולוג והפרופסור של המחלקה שניתח אותי נאמר לי שהעובדה שביצעו לי בדיקת Mri עם חומר ניגוד בזמן שאני הרה אינו מצב תקין ועליי לשקול לבצע הפלה.

כעת אני אובדת עצות וזקוקה בדחיפות למתן ייעוץ בנושא.

אשמח לקבל את התייחסותך בנושא בהקדם האפשרי.

תודה רבה!!
   MRI עם חומר ניגוד 19:21 17/05/2017
אני מציע ראשית לא להיות בלחץ מאחר וקרוב לוודאי שאין בעיה. כדי שתקבלי תשובה סופית אני מציע לך להגיע לייעוץ מרפאתי. תוכלי לברר פרטים בטלפון 0544654501. פרופסור אשר אור נוי




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו