צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול משפחתי
מנהל/ת הפורום: עו"ס MSW זהר טל לינדר
  עזרה לקראת לידה שנייהאני 08:06 17/11/2009
זהר שלום,
בעלי ואני נשואים שלוש שנים. יש לנו תינוקת בת שנה ו-3 חוד', וכעת גילינו שאנחנו שוב בהריון.
אחרי הלידה של הקטנה הזוגיות שלנו (שהיתה מדהימה לפני כן) ממש עלתה על שרטון. נוצרו בינינו אי-הבנות רבות, קצרים בתקשורת, היה לו קשה עם הטוטאליות שלי כאמא, מה לא. לפי הספר...

אנחנו מאד מאד אוהבים אחד את השני ורוצים לגרום לזה להצליח. לא לחזור על הטעויות הרבות שעשינו אחרי הלידה הקודמת גם בלידה הזאת. בכלל אני מנסה לראות את הלידה הבאה כסוג של הזדמנות לתיקון.
אנחנו מרגישים שיש לנו תשעה חודשים לשקם את מה שנהרס ולהתאמן איך הפעם לעשות את זה אחרת. אנחנו רוצים להגיע ללידה הבאה מחוזקים ומוכנים הרבה יותר.
אנחנו מדברים בינינו הרבה, וניסינו לפתוח את הדברים ולהבין מה קרה, מה הפריע, איפה התנגשנו,לעשות תיאום ציפיות. אבל בעלי הזכיר לי שקיימנו שיחות דומות גם לפני הלידה הראשונה, אבל אחרי הלידה כל המילים היפות וההבטחות שהבטחנו אחד לשני ולעצמנו פשוט התנדפו במהירות.
מה לדעתך הכי יכול להתאים במצב כזה? האם יש טעם בטיפול זוגי קצר טווח (מס' פגישות)? אם כן האם יש לך המלצות על מטפלים באיזור ירושלים? סדנא כלשהיא? ספר מומלץ???
אנחנו די אבודים ולא יודעים מאיפה להתחיל. נשמח להכוונה.
תודה רבה.
   "אני" יקרה !זהר טל לינדר 18:08 17/11/2009
קודם כל שמחה על פנייתך ועל המודעות הכה גבוהה שאת מפגינה לכל התהליך שעברתם מאז הילד הראשון, הטלטלה הגדולה שקרתה לזוגיות, שאגב אופיינית ללידת כל ילד אך במיוחד בילד הראשון, ואני שמחה לקרוא כי גדלתם, צמחתם, הסקתם מסקנות ואתם רוצים להתחזק יחד לקראת הלידה על מנת שהפעם החוויה תהא שונה.
קצת קשה לי לחשוב על מישהי באזור ירושלים, אני באופן אישי לא מכירה, אבל מניחה שאם תיכנסי לפורום "לידה" ותבקשי המלצה למטפל/ת זוגית שם, גם בלי לפרט יותר מדי, אזיי תקבלי מספר המלצות חמות מבעלי/ת נסיון.
מאחלת לכם את כל הטוב שרק אפשר, ואשמח להיות לעזר וירטואלי במידה ותבחרו
זהר




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו