צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול משפחתי
מנהל/ת הפורום: עו"ס MSW זהר טל לינדר
  ביתי הגדולה משגעת אותי, לא בטוחה שהגעתי לפורום הנכון ?!שגית 21:04 04/03/2010
הי זהר, אני נואשת, לא בטוח שאני פונה לפורום הנכון אך כבר אין לי מושג למי לפנות. ביתי הבכורה - בת 14, בת מנישואי הראשונים, חיה איתי ועם בעלי השני מזה כ- 8 שנים. יש לנו מנישואי השניים שני ילידם קטנים בן בן 6 בכיתה א' עם קשיי ויסות חושי (לא יודעת אם זה פרט חשוב אבל זה מוסיף לקשיים ולהתמודדויות בבית) וילדה קטנה בת שנתיים.
ביתי הגדולה מנסה ככל יכולתה לחבל בזוגיות, לא מכבדת את בעלי, ובכל פעם שיש בבית ריב ואוירה מתוחה, מאיימת שתעבור לגור עם אביה, הסיפור מסובך, בחופש חנוכה היא הרתיחה אותי כל כך עד אשר נתתי לה סטירה והיא העלילה עלי סיפור של אלימות מתמשכת ואכן עברה לגור עם אביה (ואשתו ושלושת ילדיו הנוספים) לכחודשיים.
אני מתחילה לאבד את הסבלנות, מתחשק לי בפעם הבאה שהיא מאיימת לעבור אליו לאמר לה שתצא לי מהחיים ותעבור אליו סופית, בלי דרך חזרה, אבל אני יודעת שאני מדברת כרגע מתוך בטני הכואבת ולא מתוך הגיון,
זקוקה נואשות לעצה, אני מרגישה שאני משתגעת.
הצילו
   הי שגית, את בהחלט בפורום הנכוןזהר טל לינדר 11:33 07/03/2010
משאלתך עולה כאב רב ובאמת הסיטואציה בה את מצויה מורכבת פוגענית וקשה. אני חושבת שיותר מהכל ביתך מנסה לסחוט ממך אמירות מפורשות כי בכל מצב לא תוותרי עליה, וזו "המנטרה" שאת צריכה להתחיל להגיד לה וגם להשמיע בקול רם לעצמך.
אין ספק שילדים בכלל ומתבגרים בפרט מביאים אותנו הרבה פעמים אל הקצה, אל האין אונים ואל אי הידיעה כיצד לפעול,
מציעה לך מכל הלב לפנות לתקופה מסויימת, לאו דווקא ארוכה, לטיפול משפחתי שיעזור לכל אחד מכם בנפרד ולכולכם יחד לבנות תא משפחתי אחד, שבו יהיה מקום אישי פיזי ורגשי לכל אחד מכם שלא על חשבון האחר.
אם את זקוקה להמלצות הגדירי אזור גאוגרפי ואנסה לתווך בינך לבין מטפל/ת מתאימ/ה.
בהצלחה
זהר




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו