צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול משפחתי
מנהל/ת הפורום: עו"ס MSW זהר טל לינדר
  משבר?איילת א 17:08 28/03/2010
שלום זהר
אני בת 44 נשואה (בינתים)+ 2 בנות
לפני כחודש פוצץ בעלי את מערכת יחסינו העכורה (חוסר חום,אדישות, חוסר עיניין אחד בשני)
למותר לציין שאמנם לא הופתעתי אך הקרקע נשמטה מתחת לרגלי.
הבנתי את גודל טעותי. הבנתי שנרדמתי בשמירה.
איני מסוגלת לתאר את החודשים שעברו עלי מבחינה נפשית וגופנית. התחלנו טיפול זוגי שכמובן לא צלח. ובעלי החליט שהוא הולך לטפל בעצמו.הוא מטופל אצל הילרית ונראה שזה הולך בסדר.
אני מצידי איני מסוגלת לתפקד. אני דרוכה ומתוחה, יורדת במשקל במהירות רבה מאוד. כל משפט מצידו של בעלי מתפרש כאקט נגדי. איני יכולה לחיות עם חוסר הודאות הזו. אני מרגישה ללא שליטה.
המצב כעת הוא שאני מחכה שבעלי יחליט אם הוא רוצה לשקם את הקשר או לא- מצב בלתי נסבל מבחינתי מכל בחינה.
קבעתי תור לטיפול פסיכולוגי כדי שיתן לי כלים להתמודד עם המצב. אני פונה אלייך זהר- אולי יש לך עצה כיצד עלי לנהוג? בינתיים אני מקרינה חום ואהבה ושלווה אבל בתוך לבי אני אבודה לגמרי.
אודה על עצה טובה.
איילת
   הי איילתזהר טל לינדר 22:40 01/04/2010
שוב, סליחה על העיכוב במתן ההתייחסות.
צר לי לשמוע על מערכת היחסים העכורה ביניכם. יחד עם זאת לא ברור לי מה בדיוק ניסיתם על מנת לשקם אותה. לפני חודש בעלך פוצץ את מע' היחסים, ומאז הייתם בטיפול זוגי שלא צלח ? למשך פחות מחודש ? או שמא הייתם בטיפול קודם לכן ? אני מאמינה גדולה בטיפולים זוגיים ולמרות שאני מנהלת כאן באתר פורום של טיפול משפחתי אני גם מטפלת זוגית בהכשרתי. אומנם רבים המצבים בהם תוך כדי טיפול זוגי מסתבר שהעוצמות שליליות כה קשות עד כי מומלץ לטפל בכל אחד מבני הזוג בנפרד למשך תקופה מסויימת אך ככל הניתן אני מעדיפה פגישות זוגיות על מנת שהדברים, גם הקשים שבהם יאמרו בפני בן הזוג כך שיהיה ביכולתו לעשות בהם שימוש, ולתקן את הטעון תיקון. היות בעלך מטופל אצל הילרית יכול אולי להרגיע את העוצמות של כעסיו כלפייך כרגע, אך אין בידי הדבר בכדי לקדם את התקשורת הזוגית בינכם.
כך הדבר גם לגבייך, פסיכולוגית טובה ככל שתהיה, תוכל להרגיע את מכאובייך וכעסייך, את אבלך על היחסים העכורים ועל הגעגוע לקשר שהיה ביניכם פעם, היא לא תוכל בשלט רחוק לטפל בזוגיות כשרק אחד מהצדדים נמצא בחדר.
באם יש סיכוי לשיתוף פעולה מצידו, הייתי מציעה לך לשוב לספסל הטיפול הזוגי וללבן את הקשיים יחד.
עומדת לרשותך לייעוץ נוסף
זהר




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו