צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול משפחתי
מנהל/ת הפורום: עו"ס MSW זהר טל לינדר
  דיכאון אצל בעליליאת 16:07 05/05/2010
אנחנו נשואים כבר 9 שנים, יש לנו שתי בנות מקסימות
לאחרונה זה נראה שבעלי בדיכאון, לא פעם נכנסתי לאינטרנט לבדוק סימנים של דיכאון ולשים לב להתנהגות שלו
אני לא בטוחה מה אני עושה מפה ואיך
אשמח לכל עזרה! החל מאיך אני לוקחת אותו לרופא ועד טיפולים קיימים
   הי ליאתזהר טל לינדר 21:04 06/05/2010
קודם כל כל הכבוד לך על האכפתיות והרגישות, זיהוי הבעיה הינו חצי מהפתרון. האם דיברת עם בעלך ושיתפת אותו בתחושותייך ובדאגתך לו ?
דיכאון מתבטא בד"כ במצב רוח ירוד, הפרעות בתאבון (איבוד תאבון או אכילת יתר), הפרעות בשינה (נדודי שינה או שינה מרובה), הסתגרות, צמצום פעילות ולעתים גם בכעס והתקפות זעם.
במידה ובעלך משתף פעולה עם האבחנה שלך ומוכן לקבל טיפול ניתן לפנות לרופא המשפחה ולקבל ממנו טיפול תרופתי קל,
לא כל מקרה של דיכאון מצריך פנייה לפסיכיאטר ותרופות פסיכיאטריות קשות. כמובן שניתן גם להיעזר בשיחות טיפוליות וחשוב לרדת לעומקו של עניין (מעבר לעניין הכימי הדורש איזון) לבדוק מה בדיוק עובר עליו לאוורר את רגשותיו ולעזור לו רגשית
להתגבר על מצוקתו.
עומדת לרשותכם, בהכוונה נוספת או אף בטיפול במידה ואתם מקרבת מקום (עין החורש ע"י חדרה)
בהצלחה
זהר
   המשךליאת 12:23 26/05/2010
תודה
שוחחתי איתו והוא הסכים אחרי שכנועים ללכת לפסיכיאטר, הוא באמת קיבל טיפול תרופתי (ויפאקס XR). אני אשמח לדעת אם הוא יטפל בעצמו עכשיו כמו שצריך, מה הסיכוי שדיכאון יחזור?
   הי ליאתזהר טל לינדר 20:53 26/05/2010
קודם כל תודה על העדכון, לא תמיד אני זוכה לשמוע מה עלה בגורל התשובה שלי, האם סייעה במשהו או לא...
ולשאלתך, האם הדיכאון יחזור ? אין לי על כך תשובה חד משמעית, משברים הם הרבה פעמים חד פעמיים ומצד שני ישנם לפעמים אנשים המועדים להיכנס למשבר משמעותי גם מדברים שעוברים על אחרים יחסית בקלות. אין לי הכרות עם בעלך על מנת לדעת מה מצבו, מהי היסטוריית חייו (האם היו לו משברים קודמים או לא), כדי לנבא, אך יש לציין את שיתוף הפעולה שלו ואת המוכנות שלו להיעזר, על כך מגיעים לו התודה והפרגון, שכן אי אפשר לעזור למי שאינו מוכן לעזור לעצמו, והאיש שלך מוכן ורוצה לעזור לעצמו וזה הכי חשוב !!! זכית... ואין ספק שהאיש שלך זכה שיש לו אותך !




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו