צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול משפחתי
מנהל/ת הפורום: עו"ס MSW זהר טל לינדר
  חזרה לעבודהסיגל 11:03 11/04/2010
הי זהר, אני חוזרת לעבודה לאחר חופשת לידה של חצי שנה בבית, מרגישה דיכאון קל/אולי אפילו כבד במידה מסויימת. זהו בננו השלישי כך שכבר חוויתי אירוע כזה בעבר, ובכל זאת הפעם קשה לי במיוחד, בעלי לא מפרגן לי, מתעלם מתחושותי ובמידה מסויימת אפילו בז להן, הוא יורד עליי ש"לא המצאתי את הגלגל" שכולן חוות זאת ושאני סתם מפונקת.
מה אני יכולה לעשות כדי להקל על המצב ועל עצמי ? אני ממוטטת.
סיגל
   הי סיגלזהר טל לינדר 17:56 06/05/2010
סליחה על האיחור בתגובה, גם אני באופן אישי עוברת ימים קשים בחזרה לעבודה לאחר חופשת לידה ועל כן העיכוב. מבינה כ"כ לליבך !!! אין ספק כי פרידה מתינוק כה רך, במיוחד במצב הסמביוטי הראשוני של אם - תינוק - הנקה, היא מורכבת וקשה מנשוא.
מציעה לך לספר לבעלך מה עובר עלייך, יש לבני זוג רבים את הציפייה שבן הזוג יבין מבלי מילים את אשר עובר עליו/עליה ולא כך הוא הדבר גם אחרי שנות זוגיות רבות. שבי, דברי איתו, שתפי אותו בחששות בקשיים בהורמונים המשתוללים ובקשי ממנו עזרה, תמיכה רגשית והתעניינות. אני כמעט בטוחה שזה יובן ויתקבל באמפטיה גדולה יותר,
בהצלחה, וחזרה קלה לשגרה, לבטח תוך זמן קצר תווככי כי בחזרה לעבודה יש המון קושי, אך יחד עם זאת גם הקלה מסויימת בנפרדות, בחזרה לשיגרה, ביציאה קצת מן הבית, בלראות אנשים ועולם.. שכן הרי חופשת לידה היא לבטח לא רק חופשה ובטח לא מנוחה. מקווה בשבילך שהעבודה לא יותר מדי תובענית ושאת חוזרת אליה בהדרגה וגם יכולה להמשיך ולהנות מהתינוק.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו