צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול משפחתי
מנהל/ת הפורום: עו"ס MSW זהר טל לינדר
  מבוי סתוםאושר 22:31 16/05/2010
זהר שלום.
אני נשוי מזה כ- 15 שנים. יש לנו שני ילדים מקסימים והזוגיות בסה"כ בסדר, לא זיקוקים וניצוצות, אבל סביר. אני לא בטוח שאני אוהב אותה יותר, אבל היא גם לא ממש מציקה לי, נותנת מרחב, לא מתערבת יותר מדי, לפעמים נדמה לי שאנחנו חיים בקוים מקבילים, כל אחד עסוק בעינייניו...
לפני כחצי שנה התחילה לעבוד איתי בחורה צעירה מקסימה, גם נראית טוב, גם מעניינת, כיף לדבר איתה, היא תמיד חייכנית רעננה, בזמן האחרון אני מרגיש שאני מתקשה להפסיק לחשוב עליה, מפנטז עליה אחרי שעות העבודה, וגם במיטה.
מה את מציעה לי לעשות ? ברור לי שהמצב עם אשתי הוא טבעי, אחרי כל כך הרבה שנים כבר אין יותר מדי ריגושים, אבל מה נגזר עלי לעשות ? להסתפק בפנטזיות ? אני מרגיש מתוסכל.
היש לך עצה עבורי ?
   אושר שלוםזהר טל לינדר 21:56 18/05/2010
סתם ככה במאמר מוסגר אני תוהה האם זהו שמך האמתי או איזושהי משאלה לאושר המיוחל ?
ולשאלתך, אכן קשה אחרי 15 שנות נישואין לתחזק זוגיות שתהא כל העת, תוססת עם זיקוקים וניצוצות כמו שהגדרת. זוהי עבודה קשה שלא פרטת אם עשיתם לאורך השנים ?! קשה להתחיל ולהשקיע בה פתאום, אם זה לא היה ברפרטואר העשייה עד כה.
זוגות רבים שאני פוגשת מספרים לי על ההשקעה המרובה שלהם לאורך השנים בילדים, בקריירה, השקעה שגובה מחירים כבדים של דלדול אנרגיה, כזה שלא משאיר הרבה בשביל הזוגיות שאיכשהו למרבה הצער, נדחקת אל השוליים...
הצעירונת שהחלה לעבוד איתך לאחרונה, מייצגת לדעתי את מגוון האפשרויות הקיימות "בחוץ" ושאין ביכולתך כמי שרואה עצמו נשוי ונאמן, לממש. אני מניחה שהיא משקפת עבורך את האיסורים מחד ואת התאוות מצד שני, וקשה לסבול זאת מה גם שאני מבינה שאתה מרגיש במידה מסויימת מוגבל וחנוק. יחד עם זאת, אם נישואיך חשובים לך ולאו דווקא מתוך תשוקה סוערת אלא מתוך הרגל, יציבות, בטחון כלכלי, חברות, שותפות בגידול הילדים, לאו דווקא בסדר הזה (ואגב אף אחת מהמילים הללו איננה מילת גנאי בעיני) אני מציעה לך מכל הלב, לדבוק בהם לגשת אולי עם אשתך לטיפול זוגי על מנת לרענן את היחסים, את התקשורת ואת הביחד, ולהתחיל לעשות !!! למענכם.
גם בזוגיות חדשה, באם תהיה לך כזאת תצטרך להשקיע, יחד עם זאת יהיו לה מחירים כבדים - כלכליים, רגשיים (עבורך ועבור הילדים), כך שהרבה יותר פשוט וכדאי להשקיע בקיים מאשר באלטרנטיבה.
מציעה לך להיות כן עם עצמך ולחשוב לעומק, האם יש לך כוח להתחיל הכל מההתחלה ? להשקיע בה, במשפחה המורחבת שלה, ילדים חדשים ועוד ועוד...

* זוגות רבים שאני פוגשת בפרק ב' מספרים לי בצער כי אילו השקיעו בזוגיות א' שלהם את מה שנאלצו אחר כך להשקיע בזוגיות פרק ב', היה נחסך להם ולילדיהם הרבה כאב לב, ואנרגיות.

ב ה צ ל ח ה
   זהר שלוםאושר 09:25 20/05/2010
אכן, אושר איננו שמי האמיתי...
קראתי בעיון את דברייך, נתת לי חומר רב למחשבה, אני זקוק לעוד, האם תוכלי לתת פרטים כיצד יוצרים איתך קשר לשם פגישה ?
תודה מראש
   אתה מוזמן ליצור איתי קשרזהר טל לינדר 22:03 20/05/2010
באמצעות כתובת המייל שמופיעה בפתיח או בטלפון 7295156 - 050




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו