צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול משפחתי
מנהל/ת הפורום: עו"ס MSW זהר טל לינדר
  אימי הגרושה "מעבירה" אחריות על אחותי בת ה-13מורן 11:36 22/06/2010
אני חייבת את עזרתך אני ממש במצוקה עם אמי לגבי מצב שחוזר על עצמו כמעט אחת לשבוע.
היא כל שבוע מתקשרת אלי כדי לבקש ממני לקחת את אחותי בת ה-13 שתישן אצלי וכשאני מסבירה לה שמאוד משעמם לה אצלי כי אין לה טלוויזיה, היא כועסת עלי.
זה כבר ממש מעצבן וגורם לי להרגשת אי נוחות במשך כל היום. היה ברור לי שעכשיו כשהתחיל החופש הגדול היא תנסה "להפיל" עלי את אחותי ללא סוף כי אין לה בית ספר אז מבחינתה שהיא תשב אצלי בבית ימים על גבי ימים (כך היא גם עשתה שנה שעברה היא לא רצתה לבוא לקחת אותה) . בנוסף, היא גם מנדבת אותה לניקיונות. אמרתי שזה לא מסתדר כי באמת מאוד משעמם לה אצלי וזאת היא גם אמרה לאמי, עד שזאת האחרונה כביכול כועסת עלי שלא נוח לה אצלי.
אמי לא מצליחה להבין שעכשיו יש לי משפחה (בעל וילד בן שנה) ואני לא לבד שאני יכולה להביא את סיוון אלי מתי שמתחשק לה כי גם לבעלי זה לא נוח כי אז אנחנו מוגבלים, ובנוסף, אחותי יושבת עם פרצוף דיכאוני בסלון שמראה על חוסר הנעימות של כולנו.
אז זה הסיפור, אני זקוקה לעזרתך בדחיפות לפני שאני בסוף החופש הזה אני אמצא בבית הדין לגירושים.
מה אני עושה?
תודה רבה,
מורן
   הי מורןזהר טל לינדר 18:27 27/06/2010
סליחה על העיכוב במתן התשובה...
קודם כל מציעה לך להיות נאמנה למשפחתך החדשה ולבעלך ולתאם איתו מה מתאים לכם כזוג ומה לא. בהתאם למה שתתאמו בינכם, קיבעו יום בו סיוון יכולה להתארח אצלכם כשזה בשליטתכם ולא ב"הנחתה" של אמא שלך.
מעבר לכך במידה וגם זה לא מסתדר ולא נוח, דברי עם אימך שיחה נעימה שתשאיר עבורך "דלת פתוחה" כדי להיעזר גם בה בעת הצורך, עם ביתך הקטנה ועם ילדייך העתידיים. עם תיאום ציפיות כלפי כל המעורבים, ייטב לכולכם.
ובאשר לתוכניות לחופש, טלויזיה אינה המענה היחיד האפשרי,
חישבו ביחד סיוון ואת מה יכול לשמח אותה, ותכננו יחד את החופש
בהצלחה.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו