צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול משפחתי
מנהל/ת הפורום: עו"ס MSW זהר טל לינדר
  חילוקי דעות...לירון 13:36 19/12/2011
היי! אני ובעלי כבר הרבה זמן בחילוקי דעות ובאופן כללי בתקופה לא הכי פורחת ביחסים! אני משתוקקת לקנות דירה והוא חושב שעם ההון העצמי הלא גבוה במיוחד ועם תנאי המשכנתא לא שווה לקנות ולהיכנס לזה...אני חושבת שעם כל העול שבעניין זה כיף שיש בית שהוא שלך ועוד יותר כיף- לילדים...מה עושים? הוא כזה עקשן, זה רק מכניס אותי לעוד יותר עצבים..
   אולי פשוט תמליצי לו לבדוק את העניין ואז לקבל החלטהעדינה 12:33 22/12/2011
שקולה, שניכם ביחד...אולי משהו ישתנה לו או לך. עדיף קודם לבדוק את הדברים לקחת הצעות להתייעץ עם חברים/יועצים בבנקים/משפחה ואז לקבל החלטה. זה פייר אנף. לא?
   הי לירוןזהר טל לינדר 18:29 22/12/2011
כתבת כי מערכת היחסים עם בעלך כרוכה בחילוקי דעות ואי הסכמות. במצב עניינים כזה הייתי מציעה ליישר קו, לבדוק את עיקרי המחלוקות, לנסות ולחתור למערכת יחסים מיטיבה יותר באופן כללי, לפני שלוקחים החלטה כה משמעותית (בעיני לפחות) של רכישת דירה. לא לגמרי ברור לי האם קניית הדירה היא למגורים או כהשקעה כספית לשם השכרה... אם למגורים העניין עוד מורכב הרבה יותר, כרוך לפעמים בשינוי מיקום גאוגרפי, מעברים שינויים והסתגלות. כל הנ"ל מצריכים זוגיות יציבה יותר.
ואם בנייני בניייה ודיור עסקינן הרי שאני מציעה לך ל"טפל ביסודות" לפני שאת "בונה לגובה".
בהצלחה,
זהר
   אני איתך..שירלי 12:04 23/12/2011
אומנם לא יודעת מה מצבכם הכלכלי, אבל בדעתי אני בעד קניית דירה.
לפני כמה ימים גם קראתי פוסט (צירפתי לך קישור למטה) של מישהי בנושא קניית דירה או שכירות, כן יש יתרונות וגם חסרונות.. את מוזמנת לקרוא וגם לראות עוד דעות של אנשים שהגיבו לנושא..
זה בהחלט נושא מורכב.. מקווה שתגיעו להסכמה בהקדם.




cafe.themarker.com/post/2459319/?last_method=create




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו