צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  חייבת עזרהסימונה 13:08 31/07/2011
שלום, אני ובעלי נשואים שנתיים יש לנו ילד בן שנה..ובזמן האחרון אנחנו רק רבים לא מסכימים על כלום הפסקנו לישון ביחד והכל סביב מריבות וויכוחים לאחרונה אמא שלו התערבה וכמובן שאמרה שהכל אשמתי וזה דירבן אותי להתייחס אלי בזלזול ולקלל אותי...אני רוצה לדעת בבקשה מה אפשר לעשות או לאן לפנות ?כי לפני גירושין אני רוצה לנסות הכל...
   חשוב לנסות הכלתמר ארצי וינברג 12:18 01/08/2011
שלום סימונה.
אין ספק שאתם בתקופה קשה, עם ילד קטן והזוגיות שלכם מתפרקת. החדירה של גורמים מחוץ למערכת הזוגית, כמו אמו של בעלך יכולה בהחלט לערער את האיזון הקיים ולפגוע עוד יותר במרקם העדין של הזוגיות.
אמנם לא פרטת כל כך אך אני משערת שאתם גם עובדים קשה, וישנים מעט, לא מבלים ולא יוצאים.
כפי שכבר אמרתי פעמים רבות פה בפורום, זוגיות היא דבר שצריך לטפח ולגדל ואם זה לא קורה היא בקלות מתמוטטת וקורסת . לכן אני מסכימה איתך שכדאי לנסות טיפול זוגי ע"מ לראות מה אפשר לעשות, ואיך ניתן להציל את הנישואים שלכם. טיפול זוגי מאפשר קודם כל ברור של מה קרה ואיך הגענו למצב הזה, שיתוף ברגשות והתחושות, ברור וחשיבה משותפת לגבי הדרך לשנות. יחד עם זאת טיפול כזה דורש הסכמה של שני בני הזוג להגיע ולשתף פעולה. לכן אני ממליצה לך לשוחח על כך עם בעלך ולאחר שיסכים לפנות לטיפול.
ניתן למצוא מטפלים זוגיים בכל אזורי הארץ באתר של האגודה לטיפול משפחתי mishpaha.org.il
או לפנות לתחנה ליעוץ בנישואין שקיימת כמעט בכל עיר בכפוף לשרותי הרווחה.
בהצלחה תמר ארצי וינברג
מנהלת הפורום.
   המלצה על מטפלת זוגית/משפחתיתאור 22:10 01/08/2011
הי סימונה.
המלצתי על המטפלת הזאת גם למטה. (תסתכלי). עזרה מאוד לזוגות חברים שלי וגם ידועה ועם הרבה שנות נסיון.(פנינה פרנקל- 057-7769936)

בהצלחה ורק טוב!!
   המלצה על יעוץ זוגישלומי 12:21 20/10/2011
הי סימונה,
שמי שלומי ואני רוצה להמליץ לך בחום על הטיפול המקצועי והמוצלח של מוטי גלעם, הוא הציל לי ולאשתי אורנה את חיי הנישואין. בתחילה הייתי סקפטי כאשר אשתי הציעה לי לנסות יעוץ זוגי עקב הקשיים בנישואינו שהיו קרובים להוביל לגירושין. אולם, החלטתי לתת לה צ'אנס אחרון ואכן בזכותו טיפולו המסור של מוטי גלעם אנו ממשיכים את חיי הנישואין, אך הפעם באהבה והבנה רבה יותר לצרכיו של כל אחד.

פרטיו: מוטי גלעם 054-4996158
או דרך האתר שלו www.motipul.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו