צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  בעיה זוגיתשירי 16:58 30/08/2011
שלום,

אני נשואה + 2 (3 שנים, 4 חודשים) אני ובעלי נשואים 4 שנים אך ביחד כבר 8 שנים, בעלי הוא אדם קשה מאוד, הגיע מבית מפורק ועבר הרבה בחיים הוא לא רחמן בכלל ושומר טינה לכולם.
הבעיה העיקרית איתו שהוא מאוד שתלטן הוא דואג הכל לבית לכספים ולילדים וזה נוח לי, אבל אין לי מילה והוא מאוד מזלזל בי, יש לציין שאני עובדת ואנו מרוויחים אותו דבר, כשאני רוצה לדבר על דברים שכואבים לי הוא אינו מקשיב לי וגם אם הוא מקשיב הוא חייב לדחוף דברים שבסוף הוא יגיד את המילה האחרונה והוא לא יצטער אף פעם או ינסה לשנות, תמיד יצדיק את עצמו, ולכן דברים לא משתנים, כמו כן יש לו בעיה עם המשפחה שלי והוא מנסה לנתק אותי מהם וזה ממש מציק לי כי אני קשורה להורים שלי.
מה עושים? איך מתמודדים? יש המלצה למטפל מוכר וטוב באזור המרכז? כמה משלמים לטיפול? תודה.
   תמר ארצי וינברג מנהלת הפורום 09:44 09/09/2011
שירי שלום.
לבעל שלך אכן חשוב מאוד לשלוט בכל, כנראה בגלל עברו הקשה. מחלק מזה את נהניית ומחלק סובלת. נראה כי קשה לו מאוד לקבל ביקורת וכל שיחה על היחסים נחווית כביקורת , לכן גם מתקשה להקשיב לך ולהיות אמפאטי כלפייך.
לפעמים צריך למצוא את הדרך הנכונה לדבר עם אנשים כאלה, וזה לא פשוט.
טיפול זוגי אכן יכול לעזור במקרים רבים.
המחיר של טיפול זוגי נע בין 190 ש"ח לטיפול דרך קופת חולים כללית ועד 500 ש"ח - טיפול פרטי.
מטפלים ניתן למצוא באינטרנט, באתר לא האגודה לטיפול זוגי ומשפחתי, באתר "בטיפולנט", וכן התחנות לטיפול בנישואין ששיכות לעיריות ומאפשרות טיפול מסובסד.
אם אתם מעוניינים אתם יכולים לפנות גם אלי אני עובדת ברמת גן.
בהצלחה
תמר ארצי וינברג
מנהלת הפורום.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו