צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  פרודים עזרה דחוףףףףףףףףש 17:29 01/09/2011
אני בת 29 ובעלי בן 30.אני באה מבית עם שאחפות,מטרות,לימודים,נשים קרייריסטיות ואני בחורה אינטיליגנטית עם ידע כללי רב(זה לא מתוך התנשאות זה קשור לנושא).
בעלי בא מבית שהשאיפות והמטרות העיקריות הם בית ,אישה,ילדים,בית עבודה ולהנות מנופשים ומפגשים עם חברים.הוא בחור לא אינטיליגנטי בכלל ,עם 9 שנות לימוד וללא ידע בסיסי אבל ממש בסיסי.לזכותו אני אומר שאין אדם עם לב רחב יותר ממנו וכל שהוא רצה זה לעשות אותי מאושרת גם אם זה על חשבונו,פשוט הייתי מלכה והיה לי הכל. אני רוצה לציין שאנחנו זוג מגיל 20 וקצת ונשואים 3 שנים ,עם טיפולי פוריות של שנתיים באמצע(מה שמקשה על ההחלטה).
לפני כשבועיים החלטתי לעזוב את הבית ולחזור לבית הוריי וזאת בגלל שהרגתי שאני לא נמצאת במקום שבו אני רוצה להיות,אני חושבת שבגלל הסביבה שהייתי בא לא סיימתי את לימודיי ולא פיתחתי את עצמי כמו שרציתי כי נשאבתי לתוך סגנון החיים שלהם.דבר חשוב יותר הוא שאני לא חושבת שכל אדם צריך להיות עם תואר אבל בהחלט צריך להיות ידע בסיסי ואני מרגשיה שבעתיד כאשר האהבה תעבור פשוט ישעמם לי איתו כי אין לנו על מה לדבר חוץ מחיי היומיום.אני לא מאשימה אותו כי זה מי שהוא. הוא לקח מאוד קשה את הפרידה והוא מתחנן שנלך לטיפול ושהוא ישנה והישתנה אבל אני לא חושבת שזה משהו שיכול להישתנות.
אני מפחדת שאני ממהרת לפרק גם כי החיים שאני שואפת אליהם בראש קוסמים לי וגם כי אני מפחדת שעוד מספר שנים אם רק אני אתפתח אני אכיר בסביבתי בחורים שיותר דומים לי ואני לא רוצה למצוא את עצמי מנהלת רומן.
אני כבר לא יודעת מה לחשוב, עזרההההההההההההה
   תחשבי טובעדי 09:36 02/09/2011
קודם כל אני חושבת שהבעיה נובעת לא ממנו אלא ממך, אין זה קשור אליו שלא הלכת ללמוד או להתפתח, אני בטוחה שאם היית מוצאת לעצמך תחום לימוד והולכת ללמוד הוא לא היה מונע זאת ממך, וגם אם כן את צריכה להיות שאפתנית ומספיק אינטליגנטית בכדי ליישם דברים בגו. (שימי לה שיש לך שגיאות כתיב.. תעבדי על זה ...) אני ממליצה לך קודם לעשות עם עצמך סריקה להתחיל להזיז עניינים בכוחות עצמך ולהפסיק להיות תלויה בו. אם בכלל, ואם הוא יפריע לך בדרכך אז תחשבי על כיווני פרידה, מכיוון שאין לכם ילדים אין זה כזה נורא הפרידה, אני רושמת לך דברים חזקים, כדי שתחשבי טוב לפני צעד כזה, לפעמים יכולים להפגע מזה מאוד, אם את סובלת איתו אז באמת שאין לך מה לעשות איתו ואתם עוד צעירים והדלתות פתוחות. בהצלחה :)
   להסתכל גם על עצמנותמר ארצי וינברג מנהלת הפורום 11:25 16/09/2011
ש שלום.
אכן דילמה. את חווה את הווה, וחוששת מן העתיד.
אתם זוג שנים רבות, התחלתם צעירים ואוהבים אך עם הזמן משתנים. כאשר אחד מבני הזוג משתנה או שואף למשהו אחר והשני לא, זו יכולה להיות בעיה. יחד עם זאת לב כמו שלו לא מוצאים בקלות. והוא כל כך אוהב אותך שמבקש שתלכו לטיפול - גם זה דבר לא פשוט ורגיל.
לא בטוח שטיפול ישנה אותו ויהפוך אותו למה שהוא לא, אך יכול לעזור לכם לדבר על מה שמפריע וחסר ואולי לראות מה תוקע. שני בני הזוג אינם חיבים להיות זהים אם הם מאפשרים אחד לשני להתפתח וללכת כל אחד לכיוון שלו, ולמצוא מה עושה לו טוב. יכולים להיות גם יתרונות לבן זוג כל כך בייתי, יתכן שיוכל לאפשר לך לעשות מה שמעניין אותך ולתת לך תמיכה בבית ועם הילדים (לא ברור לי אם יש כבר ילדים, מה שבהחלט מהווה שיקול משמעותי בהחלטה אם להיפרד או להילחם על הקשר).
כמו כן עולה השאלה מדוע באמת לא למדת עד היום? האם זו השפעתו, או שבמקום מסויים התאים לך גם? אולי היה נוח בשלב הזה לא להלחם או להתאמץ להשיג את מה שחשוב לך, או שהיו דברים אחרים חשובים (כמו טיפולי פוריות),לפעמים נוח לנו יותר לתלות את הקשיים בסובבים אותנו ולא לראות את עצמנו ואחריותנו לדברים.

בכל מקרה חשוב לי להדגיש כי טיפול זוגי יכול רק לעזור, גם אם בסוף כן תיפרדו לאחר ששוחחתם על הדברים והבנתם אותם טוב יותר. זה גם נשמע הוגן יותר כלפיו.

בהצלחה בכל אשר תיבחרי ושנה טובה
תמר ארצי וינברג
מנהלת הפורום
מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת
   אני באותו המצבל 15:47 16/09/2011
אני נמצאת בדיוק באותו המצב ,רק שלנו יש שני ילדים
בעלי הינו דיסלקט קשה איני קורא ,כותב כלל לכן הידע הכללי\
שלו שואף לאפס אפילו לא מסוגל לעזור לילד בכיתה א להכין שיעורים,אבל יש לו באמת לב רחב,לאחרונה התחלתי לדבר על פרידה ,וגם סיפרתי למשפחה שלי על המגבלות שלו .הוא נורא נפגע מכיוון שביקש לשמור את זה בסוד ,עכשיו הוא טוען ש"שרפתי" את כל ההאהבה שלו אלי בגלל שסיפרתי (מזה שרציתי להפרד לא כל כל נפגע.
שאיני יכלה לנהל שיחות עם בעלי וזה חוסר עצום,יש לי רצון לשתף אותו ולדבא איתו ואני מרגישה שאין עם מי ומוותרת
מראש, שאני מדברת עם בחור אינטלגנטי אני מפתחת רגשות
ומפחדת שאני אמשיך הלה(עד עכשיו החזקתי את עצמי)
אנחנו מתחילים טיפול זוגי מקווה שיצליח




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו