צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  אני לא יודעת האם אני מגזימה, נא עצתכם ...מריאנה 22:24 14/09/2011
שלום, אני נשואה+תינוק. בעלי ואני יחד 11 שנים (8 נשואים). זוגיות מדהימה עם הרבה אהבה ואמון. כשמדברים על נשואים מושלמים אני חושבת שמדברים עלינו. חרף דעתם של כולם, התאהבנו והתחתנו. יש לנו חיי מין מעולים עם המון פתיחות ויצרתיות. בעניין נאמנות, מאז ומתמיד היינו תמימי דעים, והנאמנות היא מוחלטת .לפני כשנתיים גיליתי שיש לו פנטזיה לסקס עם שתיים. הבלגתי כי על פנטזיות/ רצונות/ חלומות לא ניתן לכעוס או לבוא בטענות, תיארתי לעצמי שזה טבעי וכל גבר נדלק מהרעיון. לא מזמן , היינו בנופש, והוא הציע לי לצרף מישהי,אמר שלדעתו שנינו נהנה מההתנסות. סירבתי ולא התעקש יותר מדי. מאז אני פשוט בסרט רע, עולמי כאילו חרב, מצד אחד ההיגיון הבריא שלי אומר שהוא בא בצורה הכי פתוחה וישירה ושאל אותי, לא עשה שום דבר מאחורי גבי ולא לחץ יותר מדי, אז מה הסיפור?! אך לא שולטת ברגשותי. הרי ההבדל בין פנטזיה ליישום הוא ענק. איך בדיוק הוא יכול בפועל לגעת בעוד מישהי ? מדוע? הרי טוב לנו כל כך יחד.האם זה שזה בהסכמתי ולנגד עיני זו לא בגידה??? אני ממש מתרחקת ממנו,כאילו שבפועל לא הכרתי את הבן אדם. האם עצם העובדה שסירבתי , בעתיד יתבייש להציע וילך לצד בלא ידיעתי? או שאני סתם ילדה קטנה שמגזימה?רע לי ואני חשה שמתחילה לשקוע עמוק עמוק בדיכאון.
   מריאנה שלוםד\\\"ר ליבה אסנת 15:28 30/09/2011
נכון, פנטזיה רחוקה מהמציאות, ואני חושבת שאת הפנטזיות שלנו צריך להשאיר בגדר הפנטזיות אחרת הן כבר לא פנטזיות.
לפי התגובה שלך את לא בנויה "לצלע" שלישית בסקס, למרות שיש כאילו שאומרים שהם חיים עם חילופי הזוגות בשלום, אני מניסיוני בקליניקה כבר 14 שנה רואה שכל הסיפור הזה מוביל לכאוס אחד גדול. שלישיה זה לא טבעי ולא נכון, סקס בין בני זוג זה הכי אינטימי וצריך להיות שמור בכנאות רק לשני בני הזוג. אם האינטימיות הזאת נפרצת על ידי גורם שלישי אז הזוגיות נפרצת כולה. שתפי את בן זוגך ברגשות שלך, ואמרי לו שאת מאמינה שהאינטמיות שלכם היא הקדושה של הזוגיות שלכם. שתפי אותו בפגיעה שלך בעצם הבקשה, ולפי תגובתו ראי עד כמה את זו שנכנסת לפנטזיות מיותרות של פחדים, ועד כמה הוא מוכן להתעקש ולדרוש את הנסיון הזה.
אשמח מאוד לשמוע את תגובתך- www.libao.co.il כנסי לכאן וצרי איתי קשר.
חג שמח אסנת




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו