צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  נישואים במשבר עמוקח 11:20 04/06/2012
תמר שלום
אני נשואה מזה 15 שנים עם ארבעה ילדים. בתקופה של השנתיים האחרונות מצב הנישואים והאינטימיות ביני ובין בעלי רע מאד ולמעשה אינטימיות כיום אינה קיימת. אני מרגישה כי הבלגה של שנים רבות על אופן התנהלותו של בן זוגי הביאה אותי היום למצב זה עם קושי רב לקרבה לבעלי. אנו ניסינו ייעוץ זוגי אך בעלי מתנגד להמשיך ואינו מוכן לפתוח פצעים מעברו. רבות אני אומרת כי לו לא היו ילדים הייתי כבר נוטשת. אך כאשר אני רואה את הילדים מנגד עיני קשה לי מאד להחליט כיצד להמשיך. אני מבקשת עצתך לגבי אפשרות של טיפול זוגי ללא בן הזוג.
תודה רבה
ח
   טיפול זוגי או פרטני כתחליף זמני תמר ארצי וינברג מנהלת הפורום 10:49 05/06/2012
ל-ח שלום רב.
אני מבינה שאת במצוקה, עד כדי כך שהיית מוכנה לנטוש.
מצער לשמוע שבעלך לא מוכן ללכת לטיפול, האם היתה שם חוויה לא מוצלחת?
לא כתבת על האוירה בבית אך הייתי רוצה להסב את תשומת ליבך לכך שלפעמים הרצון להימנע מפרידה ע"מ להגן על הילדים עובד דווקא לרעתם מפני שבית לא נעים, מתוח, תוקפני או אלים בכל צורה עלול להיות גרוע יותר מבית פרוד.
יחד עם זאת לשאלתך- את יכולה בהחלט לפנות לטיפול עבור עצמך כאשר ההגדרה הראשונית שלו תהיה בדיקה יחד עם המטפלת לגבי אפשרויות הסתכלות על הזוגיות שלכם ומחשבה מה ואייך יכול לעזור גם בהיעדר בן הזוג. בדרך כלל תהליך שינוי של אחד מבני הזוג משפיע מאוד גם על השני ולפעמים בן הזוג הנעדר מהטיפול מצטרף בהמשך.
בכל מקרה זה יכול גם לעזור לך להבין את הדברים ולקבל החלטות חשובות, וכן לדעת שעשית הכל לפני ש"פרקת את החבילה" אם תגיעי לשלב הזה.
בתקוה שעזרתי מעט ובהצלחה בהמשך.
תמר ארצי וינברג
מנהלת הפורום




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו