צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  טיפול זוגי/מגשר?ר 23:23 24/07/2013
שלום תמר.
אני ואשתי מכירים 7 שנים ונשואים מזה כ5 וחצי שנים, התחתנתתי איתה בגיל מאוד צעיר (21.5) והיא היתה עוד יותר צעירה (20) יש לנו ילדה אחת (הריון לא רצוי) כמובן שהיום אינני מתחרט ולו לרגע שהילדה נולדה, להיפך היא נותנת לי המון שמחת חיים , התקשורת בינינו הולכת בצורה כזאת : אני המנהל בבית והיא הצייתנית והממושמעת ,אין לי אפילו טיפת תלותיות בה, אני דוחף כל הזמון (עוד מהרגע שהכרנו ) שהיא תהיה עצמאית , שתצא לעבוד שתתקדם בכל דבר בחיים , והיא מצידה משתדלת ואפילו מצליחה , אבל אני תמיד נשאר המנהל בבית והיא הצייתנית , חשוב להדגיש אני לא מנסה לומר לה לעשות דברים , אני לא מכריח אותה לעשות כלום ממש כלום , הכל מגיע מתוך תהליך (ששוב אני היוזם והמנהל אותו), לפני כשנה פתאום נפל לי אסימון גורלי , אני חיבבתי אותה אבל אף פעם לא אהבתי אותה , היא לא היתה במגרש שלי , אני כמו אבא שלה בעצם ולא כבעלה , התקשורת בינינו חיובית כל הזמן אבל אני לא אוהב אותה , אני לא נגעל ממנה , ואני מבין שזה בעצם מה שהרגשתי מהרגע הראשון , פשוט היא היתה הברירת מחדל שלי לנישואין (אני מרקע דתי ולא הספקתי להכיר נשים רבות בחיי), אני לא מבין האם זה משהו שבכלל ניתן לטיפול או שפשוט חבל לבזבז שניה נוספת ופשוט לפרק וזהו, אני בצומת דרכים, חשוב להדגיש שבגלל זה (ואולי מעוד סיבות) לא הרחבתי את המשפחה ולא הרגשתי צורך להתבסס ולקנות דירה וכו' אלא חייתי ככה כי ככה היה לי טוב וזהו, עד שבעצם הבנתי מה אני מרגיש... אני יכול לפרט עוד רבות אבל כאן לא הרום והזמן,
אשמח לעצתך.
   טיפול זוגי חוקר תמר ארצי וינברג מנהלת הפורום 10:59 28/07/2013
שלום ר

אתה מתאר שני דברים שונים אך כמובן קשורים: גם התקשורת בין אנשים שמאוד אוהבים זה את זה עשויה להיות כפי שאתה מתאר. זה קשור יותר באופי של האנשים. יתכן שכרגע אתה חש גם כי אין אהבה בניכם מסיבות שונות (היא לא מאתגרת אותך, נותנת לך תחושת תלותיות, ואבהות, שאינך מעוניין בהן).יתכן כמובן שזה פשוט לא זה ושום דבר כבר לא ישנה זאת. אך אפשר גם שדווקא מפני שאתה קצת "ישבת על הגדר" כל השנים ולא ממש היית שם בכל ליבך (כפי שכתבת לגבי הרחבת המשפחה, דירה וכו') הדברים נשארו מעט שיטחיים.
חשוב לי להזכיר כי תהליך גירושין הוא בדרך כלל ארוך קשה וכואב, וגם יקר מאוד, וגורר ירידה משמעותית ברמת החיים של שני הצדדים.
אני כן ממליצה לכם לנסות טיפול זוגי לתקופה מסויימת,שיהיה מאוד מוגדר וממוקד מטרה, ע"מ לחקור ולהבין טוב יותר מה קורה בניכם, ואולי לראות מה כן יכול לשפר את הזוגיות והיחסים שלכם.
להפרד תמיד אפשר!
תמר ארצי וינברג
מנהלת הפורום.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו