צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  בעיותתמי 15:04 05/01/2014
שלום. אני מחפשת מטפל זוגי ממרכז הארץ בדרך כללית כי מרגישה שמערכת היחסים עם בעלי מגיעה למשהו לא טוב. אנחנו בתחילת שנות ה-30 וביחד 8 שנים. בזמן האחרון כל מילה לא במקום מביאה לריב גדול מאוד כאשר הוא צורח עליי ואני מנסה לא להגיב כדי לא להחמיר את המצב. כשהוא כועס אז הוא אומר כל מיני דברים קשים מאוד כדי להכאיב. אח"כ לפעמים מתנצל אבל זה כבר לא עוזר לי. אני תמיד אשמה בהכל למרות שהוא מדגיש שלא מחפש אשמים אבל בערך כל משפט מסתיים או מתחיל מ"את אמרת/עשית/לא אמרת ככה וככה ובגללך אני עשיתי ככה וככה". אני בוכה הרבה. מרגישה בודדה והוא אומר שאני מגזימה ושאף פעם לא מספיק לי. אני נעלבת מהתנהגות שלו ולא מדברת איתו כמה ימים אבל נראה כי לא מפריע לו. מה עושים?
תודה
   תמי 15:16 05/01/2014
ממרכז הארץ - הכוונה לת"א. תודה
   טיפול זוגי דרך קופ"ח כלליתתמר ארצי וינברג מנהלת הפורום 22:54 06/01/2014
תמי שלום.
אכן נשמע שכדאי לכם ללכת לטיפול זוגי ע"מ להפחית את הכעסים ולהחזיר את ההבנה והרגישות ליחסים בניכם. טיפול זוגי דרך הכללית הוא רעיון לא רע. אפשר פשוט להיכנס לאתר של הכללית ולהגיע שם לרשימה ומשם לבחור מישהו שקרוב ונגיש לכם. אפשר גם לעשות גוגל על השמות שם וכך ללמוד עוד משהו על המטפלים. אם את מתקשה למצוא את הרשימה באתר התקשרי לכללית ודברי איתם.
יש גם תחנות ליעוץ בנישואין שמתמחות בטיפול זוגי. הן קשורות לרווחה ועובדות בשעות נוחות ובתעריפים מוזלים.
בהצלחה
תמר.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו