צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  היחסים ביני לאשתיבועז 10:17 26/12/2013
שלום. אני ואשתי נשואים 19 שנה. איננו מסתדרים בשנה הארחונה. אני מרגיש שהניצוץ בינינו נעלם. אני לא מסוגל לדבר אתה כמו פעם. הבן שלנו חוגג בר מצווה, הוא כבר קלט שהדברים בינינו לא כמו פעם. אני מנסה לשפר לו את המצב רוח עם קייטרינג טוב, עם חברים . .אך מה באמת לעשות? אני לא רוצה שיתבאס

www.bar-boker.co.il/
   טיפול בזוגיות למען הבןתמר ארצי וינברג מנהלת הפורום 22:47 06/01/2014
בועז שלום.
אתה כותב על היחסים עם אשתך כחלק מרגשותיך כלפי בנך ובר המצוה שלו. אני מבינה את הרצון לעשות לו שמח, אך לא נראה לי שקייטרינג טוב יפתור תחושה שמשהו לא בסדר בין הוריו. אולי זה אכן ישפר את הרגשתו בערב החגיגה עצמו, וזה באמת נחמד, אבל מה בכללי? האם היחסים בינך לבין אשתך לא חשובים לך? האם אתה חושב שבנך לא ירגיש גם בהמשך שמשהו שם לא בסדר?
אתה כותב בפורום של טיפול זוגי. לכן אני חושבת שכן יש מקום לומר לך כי אם חייתם טוב ביחד 18 שנה, ורק בשנה האחרונה משהו חורק, חבל לוותר.
יש לכם בוודאי עוד ילדים וגם עוד כמה סיבות טובות להמשיך לחיות יחד, ולכן, בלי שום קשר לבר המצוה של הבן, היתי ממליצה לך בחום לדבר עם אשתך, לברר בניכם את הדברים ולנסות לשפר/לשקם, בעצמכם או בעזרת מטפל/ת זוגי.
בהצלחה
תמר.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו