צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום טיפול זוגי
מנהל/ת הפורום: תמר ארצי ויינברג Msw
  אמוןנוגה 15:27 04/03/2014
שלום.אני בת 25. אני ובן זוגי ביחד כבר כמעט חמש שנים, אנו גרים ביחד גם חמש שנים. איננו מאמינים בחתונה ולכן לא נישאנו אך מתנהגים כמו זוג נשוי :) המערכת יחסים שלנו מאוד שונה ממערכות יחסים אחרות. אני מאוד אוהבת את בן זוגי ויודעת שגם הוא אותי. מאחר ואנו נותנים גם הרבה חופש ועצמאות אחד לשני לפעמים אני חוששת ומפנטזת את הגרוע מכל.. אני די בטוחה שהוא לא יבגוד בי אך אני עדיין מפחדת. אני מנסה לשלוט בפחדים האלה, אני פשוט לא רוצה לאבד אותו.. אני יודעת שאני מחזיקה זהב ביד ושלא קיימים עוד בני אדם מקסימים וכה מיוחדים כמוהו. דיברנו על בגידות והוא חושב כמוני שלבגוד באחר משמע לבגוד בעצמך. אני מאוד רוצה להקים משפחה, בן זוגי שכרגע בלימודי תואר באוניברסיטה אמר שזה איננו הזמן הנכון והמתאים וכי הוא עוד ירצה לטייל לאחר הלימודים, כמובן שהוא ירצה ילדים אך לא כרגע. אני אימהית כל כך ורוצה להגשים זאת.. לפעמים מריבים קטנים אני בורחת מהבית לאיזה שעה ומנסה לנקות את הראש אך אני בבעיה שכשזה מגיע אליו אני תמיד מפחדת מהרע מכול.. מה עליי לעשות?
   לא לפחדתמר ארצי וינברג מנהלת הפורום 11:28 05/03/2014
נוגה שלום.
א. נשמע שאכן יש לכם מערכת יחסים יפה ומכבדת ותקשורת פתוחה.
ב. אתם צעירים ויש הגיון במה שאומר בן זוגך לגבי טיול בחו"ל לפני שמתחייבים למשפחה.
ג.השאלה היא מדוע את כה חרדה, האם הוא נותן לך סיבות לכך? האם יש בעברך סיפור של בגידה, (לאו דווקא עם בן זוג )? והאם הריבים בניכם חריגים, קיצוניים? שהריי בני זוג, כמו כל האנשים , רבים לפעמים. מדוע זה כל כך מבהיל אותך?
ד. האם את רואה בילדים דרך להחזיק אותו? או להבטיח שישאר איתך?

לסיכום, את פונה אלי בפורום של טיפול זוגי, אך אני לא לגמרי בטוחה שהבעיה היא זוגית. יתכן מאוד שכדאי לך לפנות לטיפול אישי ע"מ לברר קודם כל עם עצמך מה קורה לך. ורק בהמשך אם לא תרגישי שהמצב ברור וטוב יותר, ניתן גם לבחון את האפשרות של טיפול זוגי.
בהצלחה
תמר
   האם שיתפת איתו את הפחדים שלך?עומר לוי 22:40 27/11/2014
האם אתם מדברים על הפחדים שלכם אחד עם השני?
איך התקשורת שלכם? האם את מרגישה שהיא לא כמו פעם?
אני ממליצה לך לדבר ואולי אפילו לעשות ייעוץ זוגי אצל מטפל מוסמך כמו דני קור:
dannykor.co.il/




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו