צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פנג-שווי
מנהל/ת הפורום: הלית מתן-חרל"פ, מיה לנדאו בג'יו
  מקום חדש, מספר שאלותנועה 12:27 25/04/2008
שלום,

אני עוברת דירה לאחר שנפרדתי מבן זוגי. מספר שאלות:
1. קניתי חלק מהריהוט מהדיירת הקודמת שנסעה חזרה לחו"ל. האם זה בסדר בעיקרון? אם כן, האם צריך לעשות משהו על מנת להכניס בהם בכל זאת אנרגיה חדשה/רעננה ואיך?
2. בגלל גודלה של הדירה ומכאן גם של החדרים, המיטה בחדר השינה מקבילה במקצת לדלת. אני יודעת שזה לא מומלץ, אבל בכל זאת מה ניתן לעשות במצב הנתון?
3. שמעתי על משהו שנקרא עץ "מטבעות הכסף". האם שמעתי נכון? אם כן, איפה ניתן לקנות?
4. מה משמעות הצבת שטיחים בבית? האם מומלץ?
5. אני מבינה שיש חשיבות לתאריך לידה בכל הקשור לבחירת צבעים וכדומה. תאריך הלידה שלי 10.11.1977. אשמח להצעות.

אודה על התייחסותך.

חג שמח!
נועה.
   מקום חדשmyalinea 20:02 29/04/2008
הי נועה,

מצטערת שאלו הן הנסיבות שאת עוברת לדירה חדשה.
לגבי הריהוט - לא רואה בעיה עם זה, אם ברצונך להכניס בהם אנרגיה חדשה וגם טאצ' משל עצמך יש הרבה אפשרויות - כריות חדשות, כיסוי לספה, צביעה מחדש של שולחן/כיסאות, שבלונות, הדבקת מפיות או חיתוכי עץ, את יכולה לקבל המון רעיונות אם תכנסי לחנות הובי/יצירה. זה מוסיף המון ועושה תמיד מצב רוח טוב.
לגבי המיטה - נכון שלא מומלץ שהמיטה תהיה במקביל לדלת אבל אם זה במקצת לא נראה לי בעייתי. אם בכל זאת מפריע לך את יכולה לשים מובייל או קריסטל בכניסה לחדר דבר היוצר חוצץ. את גם כמובן יכולה גם לסגור מעט את הדלת בזמן השינה. חשוב שמול הדלת לא תהיה מראה. אני אישית מציבה רהיטים או בוחרת חדרים בבית לפי הכיוונים דווקא ולא לפי התאריך. יש כמה גישות בנושא. אם את מעוניינת ספציפית בתאריך אוכל ליצור קשר עם הלית והיא תוכל לעזור לך יותר. לי משנה הכיוון של חדר השינה שלך. אולי הוא לא מתאים לך? זה גם מאוד עוזר בבחירת הצבעים לקירות (שוב, אם את רוצה להכניס אנרגיות חדשות לבית). לגבי שטיח - מומלץ לשים בחדר השינה, הוא יוצר אוירה רגועה, מאט קצת את האנרגיה בחדר.
מה שהייתי מקפידה אצלך בחדר השינה הוא על הזוגיות - להקפיד על מרווח שווה מהקיר משני צידי המיטה. להציב אלמנטים זוגיים בחדר - תמונה למשל. שני נרות (אם את בקטע), חיפוי של החלון, צביעת הקיר בצבע חם ורומנטי וכו'.
לגבי עץ מטבעות הכסף - לא מוכר לי. אשאל את הלית.
אשמח לענות על כל שאלה נוספת.

מיה
   כיוון חדר שינהנועה 09:36 30/04/2008
היי מיה,

תודה רבה על עצותייך.

כיוון חדר השינה שלי הוא צפון-מערב. לצערי, אי אפשר לשחק עם זה יותר מידי בשל גודל ומבנה הדירה.

אשמח לשמוע ממך שוב,
נועה.
   צפון-מערבmyalinea 13:08 30/04/2008
בוקר טוב,

אז ככה, הכיוון הוא אולי לא הכי אידיאלי עבורך אבל גם לא ככ גרוע. אם בכל זאת יש איזושהי אפשרות לשנות - מזרח, או דרום מזרח עבורך יהיה הטוב ביותר (האנרגיה הטובה ביותר להתחלות חדשות). לענייננו - בואי נתמקד הקיר היותר מערבי בחדר הקשור לרומנטיקה. אם ברצונך לצבוע את הקיר הכי טוב יהיה לבחור צבע מגווני הוורודים - אפשר גם צבע יין כזה עדין. את יכולה להוסיף תמונה ובה שתי דמויות לדוגמא, חשוב שלא תהיה דמות בודדת. אפשר גם כמובן כל תמונה אחרת שמשרה עלייך אווריה רומנטית (נוף למשל). תאורה - חשוב מאוד לשים אהילים אשר מרככים את האור ומשרים בחדר רוגע ורומנטיות. חשוב שהחדר יהיה מסודר, גם בתוך הארונות. חיפוי של החלון ומיקום המיטה במרחק שווה מהקיר משני צידיה. לגבי צבע הקיר, אם את לא בכיוון, את יכולה לצבוע את כל החדר בגוון חול עדין ועל הקיר המערבי לצייר שבלונות בגוונים אדומים. בקיצור, כל אלמנט שיש בו מן הזוגי יהיה טוב לחדר השינה שלך.
שאלתי את הלית לגבי עץ מטבעות הכסף - אעדכן אותך אם תהיה לי תשובה.
אני כאן לעוד שאלות.

מיה
   בהקשר זה עוד שאלה קטנהנועה 13:55 30/04/2008
ממש תודה על תשובתך המהירה.

בעיקרון, בגלל יתרונותיה של הפינה הדרומית ו/או המזרחית. האם יש אפשרות לעשות בה שימוש באיזו שהוא אופן בסלון לדוגמא?

תודה,
נועה.
   סלון בכיוון דרום מזרחmyalinea 15:54 30/04/2008
כיווונים אידיאליים!!! כיוון המאופיין באנרגיה של עץ - צמיחה - שמחה ומרוממת. בפינה הדרום-מזרחית של החדר הייתי שמה צמח גבוה עם עלים עגולים ולא מחודדים (למשל פיקוס ולא דקל). גם חפצים המסמלים מים טובים בנקודה זו. גם מנורה עומדת טובה באיזור זה - מסמלת צמיחה כלפי מעלה. צבעים בחדר - את יכולה לשלב ירוקים (צבע הרמוני) למשל שטיח ירוק ככה וצבע קיר ירוק חיוור עדין כזה (מנטה). ע"מ להגביר את האנרגיה בחדר את יכולה גם לצבוע את הקירות בצבע שמנת ועליהם לשים דוגמאות (של טפט או שבלונה) בצבעים כחול או ירוק הכל כמובן לפי טעמך האישי. נסי להמעיט בריהוט כבד ע"מ לתת לצ'י לנוע בחדר בחופשיות. סידור ישיבה - מומלץ לסדר כך שתיווצר צורה הרמונית - עיגול או ריבוע. המנעי מלשים ריהוט כשגבם לעבר דלתות או חלונות. וטיפ לאהבה - אם את מארחת גבר בסלון - נסי לשבת כשפנייך פונות לכיוון צפון והוא כשפניו לכיוון מערב. אם זה מסתדר כמובן .....

מיה
   שכחתי - גם הלית לא מכירה את "עץ מטבעות הכסף" ...myalinea 15:55 30/04/2008
   דירה חדשההחצי של מיה 15:28 05/05/2008
שלום לך

לצערי מיה חולה מאוד ומרגישה על הפנים כך שהיא אפילו לא יכולה לקום למחשב. היא מבקשת ממני לבדוק הודעות ומצטערת שאינה יכולה לעזור לך כאגע.
אני מקווה שבימים הקרובים היא תוכל לענות לך..

יום טוב,
אלון




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו