צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פנג-שווי
מנהל/ת הפורום: הלית מתן-חרל"פ, מיה לנדאו בג'יו
  כמה שאלותלירית 18:26 23/05/2008
פיניתי מרהיטים את הקיר שמול דלת הכניסה לבית. האם מתאים לשים שם עציץ + תמונה? אם כן, יש משהו מומלץ?

שמעתי מיועצת פאנג שווי שמאחורי הבית צריך הגנה - קיר, גדר וכו'. אצלינו יש מרחב פתוח לא תחום ובמרחק של כמה עשרות מטרים בתים נוספים. כדאי לתלות משהו ביציאה האחורית? ספירלה? מובייל? צבעים מומלצים?

ושאלה אחרונה - אני רוצה לצבוע את חדר השינה שלי. הוא קטן מאוד, יש בו מיטה גדולה מקיר לקיר ושידה. אני ישנה בו עם תינוק, ללא בן זוג. אני לא מנסה ליצור זוגיות בחיי, נכון לעכשיו. האם אפרסק בהיר מתאים?
   הי ליריתmyalinea 07:55 26/05/2008
יש כמה דברים שלא ככ הבנתי ממה שכתבת, וכן חסרים לי כיוונים בכל החדרים.

לגבי הכניסה - לא הבנתי האם הספה חסמה את הכניסה לבית? מה שחשוב במיקום הספה בסלון הוא שממקום הישיבה אפשר יהיה לראות את הכניסה לבית וכן שהיא לא תחסום דלת אחרת או חלון ולכן רצוי אם אפשר למקם אותה בצמוד לקיר. בקשר לעציץ אוכל להיות יותר ספציפית אם אדע את כיוון הקיר ולגבי התמונה, מאחר והיא ממש בכניסה - כל דבר שעושה לך מייד הרגשה טובה!

הגנה על הבית - האם זהו בית פרטי? אם כן ויש לכם שטח פתוח אני לא הייתי הולכת על קיר או גדר מאחר והם חוסמים לגמרי אנרגיה, אלא שותלת שם כמה עצים - למשל ברושים, שצומחים לגובה ונותנים "גב" לדיירי הבית.

חדר שינה - קודם כל חסרים לי כיוונים. שנית, המצב שציינת הוא קצת בעייתי מאחר והצרכים שלך והצרכים של תינוקך שונים.האם זהו מצב תמידי? אתם נמצאים בשלבים שונים של החיים. יכול מאוד להיות שכרגע את לא מחפשת זוגיות, אבל יש לזכור שדברים כאלה גם לא באים מהיום למחר, מה שמתאים לך היום, יכול מאוד לא להתאים לך מחר. אפרסק בהיר יכול להתאים (שוב, חסרים לי כיוונים), מה שחשוב הוא המיקום של המיטה ביחס לדלת ולחלון בחדר, חיפוי של החלון ע"י וילון, תאורה עדינה ושטיח על הריצפה להרגעת האנרגיה.

מיה
   תודה רבה!לירית 23:16 28/05/2008
אם אני אקנה מצפן ואכתוב לך כיוונים זה יעזור? אם כן, איפה קונים מצפן וכמה בערך אמור לעלות?
   מצפןmyalinea 07:43 29/05/2008
כן כמובן שזה יכול לעזור אבל לא חייבת .... איך שאת מרגישה.
אפשר לקנות אחד כזה פושטי בחנות טיולים (למטייל, ריקושט).
מצטערת, לא יודעת כמה עולה.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו