צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פנג-שווי
מנהל/ת הפורום: הלית מתן-חרל"פ, מיה לנדאו בג'יו
  פרטים..הדס 20:32 19/08/2008
יש לנו ילד אחד בן 7 חודשין שנכון לעכשיו ישן איתנו במיטה צמודה אבל אנחנו רוצים לארגן לו חדר להמשך... אני בת 29 בתחילת הקריירה מאוד - סיימתי לימודים, הריון לידה ועכשיו פחות או יותר מתחילה ממש לעבוד (אמנם חלקית, אבל עם הרבה השקעה - מורה לתנועה ומחול) בו הזוג שלי בן 38 מעצב תעשייתי , עצמאי כ-7 שנים, בעקבות במעבר מקווה לשינוי חלקי והתחלות חדשות מעניינות. שוב תודה, הדס
   חלוקת חדרים בבית חדשmyalinea 21:09 29/08/2008
הי הדס,

הרשי לי קודם כל להתנצל שלקח לי קצת זמן לענות, שכחתי לעדכן שאנחנו יוצאים לחופש ....

חדר ילדים: לא ציינת אם יש לכם מספיק חדרים ע"מ לארגן לילד גם חדר שינה וגם חדר משחקים, אם כן, זה המצב האידיאלי המאפשר אנרגיה מתאימה למשחק וכזו שקטה יותר לשינה.
כיוונים רצויים - מזרח, ודרום מזרח אשר חשופים לזריחת השמש ואנרגית הצ'י בו ביא מרוממת, ממריצה ופעילה. בחדר הילדים יש להימנע מראשות המיטה מתחת לחלון, ריהוט כבד ועמוס המכביד על האנרגיה החיובית בחדר, חוסר סדר המפריע לשינה וציוד חשמלי אשר פולט קרינה שאינה הכרחית.

חדר שינה הורים: הכי מומלץ הוא כיוון מערב, המעודד רומנטיקה, רוגע ושינה נינוחה הטובים למערכת יחסים אינטימית.

חדר מגורים: גם כאן טוב מאוד כיוון דרום-מזרח, מאחר ותאורת שמש טבעית תורמת רבות ליצירת חדר מלא חיים, אנרגיה ממריצה וזורמת. כיוונים נוספים - דרום, דרום-מערב ומערב.יש להימנע מריהוט וריפוד כבדים אשר יכבידו על זרימת הצ'י בחדר. יש להימנע מצמחים בעלי עלים מחודדים וקוצים, חוסר סדר, וילונות סגורים ופינות בולטות. לגבי מיקום ריהוט - יש להימנע ממיקום הספה כך שהיא חוסמת חלון או דלת.


המשרד הביתי: צד מזרח הוא המומלץ עבור השלב בו אתם נמצאים כרגע - יש בו אנרגיה המעודדת פעילות וממקדת אותך ביישום רעיונותיך. דאגו לכך ששולחן העבודה יהיה בדיוק בגודל המותאם לצרכים שלכם. דאגו לשפע של מקום איחסון ע"מ ליצור סביבת עבודה יעילה.

טיהור - אין שום בעיה לגבי טיהור לפני השיפוץ אבל הייתי ממליצה שהוא לא יבוא על חשבון זה שאחריו. נקי את האנרגיה שהשאירו הפועלים אחריהם ... את יכולה לחלק את הטיהור לשני חלקים - האחד ריח והשני צליל וכל פעם לעשות אחד מהם.

שיהיה בהצלחה ואם יש עוד שאלות או שאת רוצה יותר פירוט לגבי כמה מהדברים אשמח לענות.

מיה
   תודה רבההדס 15:44 01/09/2008
תודה רבה על ההשקעה בתשובה, התחלנו את השיפוץ ואנחנו עושים בעצמנו, אז יש מגוון אפשרויות, אם אצטרך אפנה שוב, הדס.
   :-)myalinea 09:19 02/09/2008




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו