צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פנג-שווי
מנהל/ת הפורום: הלית מתן-חרל"פ, מיה לנדאו בג'יו
  בית חדשתותית 17:43 20/09/2008
הי הלית, החבר שלי ואני נכנסים לבית על קרקע בעוד מספר שבועות. הבית בן קומה אחת עם סלון גדול, מטבח וארבעה חדרי שינה. שניים מהחדרים הם צפוני וצפון מערבי וחדר שלישי הוא דרום מערבי הצמוד לחדר הורים. אנחנו חושבים איך לארגן את החדרים כדי שתהיה אנרגיה טובה בחדרי הילדים בני 6 ו-9, וכן איזה כיוון לשים את המיטה הזוגית בחדר ההורים שהוא חדר דרומי - אנחנו רוצים אנרגיה רומנטית. איזו המלצה יש לך על איך לארגן את החדרים?
תודה - תותית
   סידור חדר שינה זוגי וחדר ילדיםהלית מתן-חרל"פ 21:25 20/09/2008
ערב טוב תותית,
כדי לענות לך מהם הכיוונים הטובים עבורך ועבור בן זוגך וכן עבור הילדים, אצטרך את תאריכי הלידה המדוייקים שלכם.
בנתיים אוכל לענות לך את לתכנן את החדרים כדי לקבל את מה שאת מגדירה "אנרגיה טובה" - מאחר וזו הגדרה רחבה. אני לא יודעת מה באופן ספציפי את מחפשת עבורך ילדיך אבל אכוון אותך לדברים שבטוח את רוצה להשיג עבורם.

חדר שינה - חשוב שיהיו בו אלמנטים זוגיים ולא אלמנטים של "אחד". לדוגמא: שידות משני צידי המיטה, מנורות קריאה מעל שני בני הזוג, מספר כריות שווה, שלא יהיה ביטוי בולט יותר של אחד מבני הזוג על פני השני (מבחינת תמונות או מבחינת דברים שהוא אוהב ומייצגים אותו). אם מדבר אליכם - אפשר לשים תמונות / חפצים / פסלים או כל דבר אחר שמייצג זוגיות. לתמונות בחדר השינה ובפרט לתמונה מעל המיטה, אם יש כזו יש חשיבות גדולה (לא רק בחדרים זוגיים). חשוב מאוד שלא תהיה תמונה של אישה / גבר לבד מאחר ואלו באופן סמלי אינם זוגיים. כמובן שהכי חשוב שהעיצוב והתמונות ידברו אליכם ויהיה לכם נעים בחדר.

לגבי חדר ילדים - דבר ראשון מאוד חשוב שתהיה הפרדה בין אזור השינה ובין האזורים האחרים בחדר (לימודים, משחקים וכו'..). גם אם זה חדר שמכיל מספר פונקציות אפשר לעשות הפרדה פיזית או סמלית. למשל ע"י גוונים שונים בכל אזור, שטיח שיחצוץ וכד'. בחדרי שינה בכלל ובחדרי ילדים בפרט כדאי להמנע כמה שניתן משימוש במכשירים חשמליים - הם לא עוזרים כ"כ לשינה טובה. חשוב שלכל ילד יהיה את הפינה שלו ואת הביטוי שלו בחדר מאחר ומדובר במרחב אנרגטי משותף ושלא יווצר מצב שהאנרגיה של אחד מהם לא משאירה מקום לזו של השני. בנוסף, לא להעמיס את חדר השינה הן מבחינת גירוים, תמונות וכו' והן מבחינת רהיטים, משחקים ואחסון. איחסון ואגירה הם אוייבי הצ'י ולא משאירים לו מקום לנוע בבית. להמנע גם בחדר שינה שלכם.

אנא כתבי לי את תאריכי הלידה ואמשיך לענות.

הלית




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו