צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פנג-שווי
מנהל/ת הפורום: הלית מתן-חרל"פ, מיה לנדאו בג'יו
  משרד חדשחגית 21:28 05/10/2008
שלום לכולם

יש לי משרד חדש קטן וחמוד אני אוהבת אותו מאוד
הוא דיי קטן אבל אני מרגישה בו חמימות על פני משרד גדול יותר שהציעו לי שבו אין חלון למשל ולי יש חלון שזה חשוב לי
החלון ממוקם מאחורי, הוא חלון קטן וצר בגובה הגב שלי כשאני יושבת והוא ארוך לאורך הקיר במאונך
יש תריסי ברזל אבל אני מעדיפה את האור, מה גם שהזכוכית עמומה וישנה ולא הכי שקופה, הבנתי שכדאי לשים וילון אבל אני מתלבטת

בקיצרו אני יושבת עם הפנים לדלת אבל לא ישירות הדלת בזוית ימינה ממני
סידרתי לי שני מגשים על השולחן, יש לי מדף גדול מצד שמאל שלי בגובה הראש ומעלה ופיניתי כמה ארוניות מצד ימין שלי כרגע נשארה אחת גבוהה עם כמה מדפים

הבעיה שלי היא איך להכניס צבע לחדר- הריהוט בצבע אפור כהה נוטה לשחור עם פסים כאלה כמו קרמיקה חומה עם דוגמאות ככה פשוט באפור כהה, אני רוצה להכניס צבע אבל לא יודעת איך שום דבר לא נראה לי משתלב עם הצבע הזה

רעיונות מהמומחים?
   משרד חדשmyalinea 11:26 06/10/2008
חגית בוקר טוב,

מברוק על המשרד החדש.

ברשותך אני אתמקד בדברים הפרקטיים שלדעתי את יכולה לעשות בעצמך מאחר ואני מבינה כי אין מדובר במשרד פרטי בו את יכולה לעשות שינויים גדולים.

החלון - מצויין! תמיד עדיף אור יום טבעי על פני תאורה מלאכותית. ע"מ להשאיר אותו הייתי שמה וילון לבן שקוף כזה רק לשם הסימליות - נותן לך "גב" מכיוון שהחלון מאחורייך.

ריהוט - לא בדיוק הבנתי מה יש בחדר, אם יש כורסא למשל אפשר להוסיף כרית צבעונית קטנה. אפשר ורצוי לתלות תמונה על הקיר, משהו שאת אוהבת במיוחד וייתן לך הרגשה טובה כל פעם שתסתכלי עליה. יכול להיות נוף או אבסטקרט, לא משנה, רק שיהיה צבעוני ושמח. שטיח קטן וצבעוני בין השולחן לדלת יכול מאוד להוסיף, כזה שיהיה לאורך השולחן שלך.

צמחייה - במשרד בו יש מיכשור חשמלי חשוב מאוד שיהיה מה שיסתור אותו. עציץ שושן מאוד יעיל ובעל עלים ירוקים (חשוב מאוד להשקות ולנקות אבק מהם).

שולחן העבודה שלך - חשוב שיהיה בגודל מתאים ונוח לעבודה ורצוי מעץ בהיר. כיוון מזרח - חלומות על העתיד, צפון - שלווה, זה יהיה מקום טוב לעציץ, מערב - כסף, כל מה שקשור אליו, דרום - הכרה ציבורית,מקום טוב לתעודות, פרסים וכו'.

חשוב מאוד כמובן שהמשרד יהיה מסודר ומאורגן, כולל מגירות מדפים קופסאות וכו'.

בהצלחה! שנה טובה וגמר חתימה טובה.
מיה




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו