צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום בגדי הריון
מנהל/ת הפורום: אסנת גלבוע
  שרות זוועה בחנות MOTHELANDרויטל 18:40 07/10/2007
שלום לכולן

אינני יודעת אם זה המקום הנכון לכתיבת הודעה זו, אך בכל זאת החלטתי לרשום.

קניתי לפני מס' ימים חולצה בחנות MOTHERLAND בבזל ת"א, אחרי 5 ימים ביקשתי להחזיר החולצה שלא לבשתי מעולם ונתקלתי בשרות מתחת לכל ביקורת יחס משפיל ומזעזע.

שורה תחתונה לא הסכימו לקבל החולצה.

לידיעתכן....
   אני מאמינה שאת צריכה לתת יותר פרטיםאסנת גלבוע 18:49 07/10/2007
לכתוב "שירות מזעזע" זה לא מספיק.
מה היתה השתלשלות העניינים?
   להלן המייל ששלחתי לחברהרויטל 19:31 07/10/2007
עבור מנכ"ל מאדרלנד : טלי ברזילאי



טלי שלום,

ברצוני להסב לתשומת ליבך על תקרית מאוד לא נעימה שקרתה לי עקב רכישה של מוצר פגום שנקנה בסניפכם בחנות בבזל שבת"א.

להלן השתלשלות הדברים:

ב- 30.10.07 רכשתי חולצת משי לבנה במחיר 799 ₪ , מבדיקה לא דקדדקנית במיוחד, מצאתי על החולצה מס' כתמים של אודם, יידעתי את המוכרת בנושא - על כן החליטה המוכרת לתת לי הנחה של 10% - שילמתי על החולצה מחיר סופי של 719 ₪ .
מאוחר יותר, עם הגיעי הביתה הסתבר לי כי מצב החולצה שונה ממה שסברתי, שכן גיליתי ליקויים נוספים בחולצה ועל כן ב- 05.10.07 החזרתי את החולצה כולל התווית לחנות במצב זהה שבה רכשתי אותה, כולל כתמי האודם.
אציין כי החולצה לא נלבשה על ידי ולא נמדדה שנית (מעבר למדידה שבוצעה בחנות), לצורך הבהרה נוספת אדגיש כי החולצה נועדה לחתונה שלי אשר תתקיים ב- 12.10.07 (אני בהריון מתקדם כך ששמלות לא ממש הולמות את מידותיי כרגע ומדובר בארוע קטן אשר אנו עורכים למשפחה המצומצמת) – אני מוכנה לשלוח לך עותק של הכתובה לצורך המחשה.
היום, 07.10.07 התקשרה אלי בחורה בשם רוני מסניפכם, אשר הזדהתה כמנהלת הראשית של החנות, וטענה כי איני זכאית לכל פיצוי ו/או זיכוי מאחר והחולצה נלבשה על ידי ולא זאת בלבד אלא שגם הסרתי את התוויות וחיברתי אותה מחדש.
אין מילים לתאר את עוגמת הנפש שנגרמה לי משיחתי עם רוני, היא לא היתה קשובה לדבריי, בטוחה כי אני עוד אחת מאותן הלקוחות שקונות סחורה בידיעה מראש כי יום לאחר השימוש בו אדרוש להמירו בפיצוי או זיכוי...... ולבסוף אף דרשה ממני לעשות חשבון נפש עם עצמי.............. הייתכן??? הפליא אותי מאוד היחס המזלזל שלה כלפי, שכן חנות שמכבדת את עצמה, עם תודעת שרות גבוהה לא פונה ללקוחותיה בטון כה תקיף ומזלזל.
לא מדובר ברכישה ראשונה שלי בחנות זו, אני בהחלט שביעת רצון מהמוצרים שרכשתי בעבר - ועל כן נדהמתי מהיחס.
אבקשך, לשקול מחדש את השלתשלות הדברים, ולהאמין ביושרו של האדם הקטן, שכן לא כולנו אנשי "קומבינות".
לתגובתך המהירה אודה ,בכדי להימנע מפניה לארכאות משפטיות מיותרות.
   באמת מבעסאסנת גלבוע 07:17 08/10/2007
יש טעות בתאריכים, רשמת שקנית ב- 30.10 והחזרת ב- 5.10.
אפשר לשאול מה מיוחד בחולצה? המחיר שלה נשמע לי מאד מאד גבוה (אני שואלת ברצינות בלי ציניות).
   אכן יש טעות, תאריך הקניה הוא 30.09, המחיר אכן מאוד גבוה- מדובר בחולצת משי ובחנות יקרה בטירוף - אבל הכסף הוא לא ה-ISSUEרויטל 13:21 08/10/2007
   בטח שזה לא הענייןאסנת גלבוע 16:48 08/10/2007
פשוט עניין אותי לדעת מה המיוחד בחולצה שהיא מתומחרת ככה.
עדכני אותנו מה נסגר עם זה.
   תשובה מהחנותרויטל 10:30 11/10/2007
להלן התגובה שקיבלתי:


הצטערתי מאוד לקרוא על אכזבתך ועוגמת הנפש שנגרמה לך בחנות.
ערכתי בירור מעמיק עם כל הנוגעים בעניין: המוכרות, מנהלת החנות ורעות מרשפון,
כמו כן בדקתי בעצמי את הפריט שרכשת.

הויכוח שהתעורר סביב החזרת הפריט כמשומש ולאחר שנלבש אינה רלוונטית כלל. בהתאם לחוק גילוי נאות, המדיניות הנהוגה בחנות רשומה באותיות קידוש לבנה במסגרת מול דלפק המכירה ובנוסף על התווית שמצורפת לפריט, מדיניות זו קובעת כי לא תתאפשר כלל החלפה או החזרת פריטי ערב
PARTY COLLECTION (המדיניות אגב נקבעה לצערי לאחר מקרים בהם הוחזרו פריטי ערב שהשימוש בהם בד"כ חד פעמי משומשים).

מטבעי אני נוטה להאמין לכל אדם ובטח שללקוחותי ואני מניחה שאם את אומרת שהחולצה לא נלבשה כנראה שהיא אכן לא נלבשה (וזאת למרות שהחולצה אכן הוחזרה לחנות במצב שונה לגמרי מכפי שנמכרה) ועל כן אני מתנצלת שוב אם נפגעת.
יחד עם זאת במסגרת המדיניות לא אוכל להחליף או להחזיר את הפריט הנ"ל כיוון שמדובר בפריט ממחלקת ערב.

מודה שאיני שבעת רצון כלל מכך שמלכתחילה נמכר לך הפריט הנ"ל (גם אם בהסכמה ולאחר בדיקה שלך ושל המוכרת) כשהוא מוכתם מעט ועל אף ההנחה שניתנה לך בגין כך. מסיבה זו שלחתי את החולצה לניקוי יבש וגיהוץ כך שתוכלי לאסוף אותה כחדשה כבר בחמישי בבוקר (11/10/07).


מאחלת לך הריון מוצלח ומזל טוב לנישואייך.

טלי ברזילאי
   מאדרלאנד תגובה לרויטל .מאיה 11:18 06/01/2008
רויטל שלום
אני רוצה לומר לך שאני גם רכשתי מספר פריטים בחנות מאדר לנד בבזל בתל אביב ואני בניגוד אלייך מאוד שבעת רצון מהתנהלות הקניות שלי במקום. שירות מצויין , ומוכרות אדיבות. כשביקשתי להחזיר חולצה החזירו לי אותה בלי שום בעיה לאחר שוידאו שלא לבשתי אותה כמובן.
בנוסף החנות יוקרתית ויקרה ואף אחד לא מכריח אותנו לקנות שם. מה שבטוח ששם יש בגדי הריון היפים ביותר בארץ.ומי שיכולה להרשות לעצמה אין ספק שזה המקום.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו