צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום דולה תומכת לידה מלווה בלידה
מנהל/ת הפורום: סיון אופירי, עדי יותם
  הנקה והגדלת חזהחגית 15:02 26/04/2008
שלום רב, לפני שנתיים עברתי הגדלת חזה (בפרופורציה) אני מעוניינת להגדיל את החזה במידה קצת יותר גדולה. אני בת 28 ללא לידות, ורציתי לדעת אם יש בעיה עם זה?בעתיד מבחינת הנקות. והאם דולות יודעות כיום להדריך נשים שעברו הגדלת חזה?
   הנקה לאחר הגדלת חזהעדי יותם 20:02 26/04/2008
שלום חגית,

אני עונה לך כמדריכת הנקה ולא רק כדולה.

נשים רבות מצליחות להניק לאחר ניתוח להגדלת חזה.

קחי בחשבון כי בזמן ההריון וההנקה השדיים גדלים - לעתים החזה אינו קטן בחזרה, ולעתים כן. השינויים ההורמונליים שהגוף עובר בהריון ובהנקה משפיעים במידה שונה על נשים שונות, ואולי תרצי לשקול להמתין עם ניתוח נוסף עד לסיום פרק הלידות וההנקות בחייך.

לרוב הדולות יש ידע בסיסי בעזרה בהנקה ראשונית לאחר הלידה, אך לעתים יש צורך בעזרה מקצועית נוספת. מומלץ כי תשתתפי במפגשי ליגת לה לצ'ה בזמן ההריון או תעברי הכנה מסודרת להנקה אצל מדריכה או יועצת הנקה.
   הנקהדבי 19:51 27/04/2008
אני יכולהל לספר לך באופן אישי שעברתי לפני שנתיים ניתוח להגדלת חזה, ולא הייתה לי בעיית הנקה, דווקא אחותי, שלא עברה ניתוח הגדלה לא הניקה- ככה שלא כל הנשים מניקות. מה שכן חשוב לבדוק את הטכניקה של הניתוח, ושהרופא מיומן בזה.
   הגדלת חזה והנקהחגית 18:11 28/04/2008
נראה לי שגם בניתוח הראשון זה היה ככה שלא ייפגע ביכולת ההנקה, אבל אני רוצה לוודא שזה שאני עושה שוב לא פוגע... כי כן חשוב לי להניק, ולהיות מחוברת לילד שלי בבוא היום שאחליט ללדת.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו