צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
הורים ישראלים בחו"ל
מנהל/ת הפורום: אמא בניו יורק
  ספר חדש על הורים ישראלים באמריקהאודי זומר 23:49 26/12/2009
שמי אודי זומר, ולאחרונה פרסמתי ספר על ישראלים שגידלו או מגדלים את ילדיהם בארצות הברית. הספר, "קרובים רחוקים: הורים ישראלים באמריקה" הוא ספר עיון פופולרי ראשון מסוגו, שזכה לכיסוי תקשורתי נרחב - בין השאר, בעיתון "הארץ", בערוץ 10 בתוכנית "לונדון את קירשנבאום" ובשידורי רשת בערוץ 2, בתוכנית "לחיות טוב".

הספר מסכם פרוייקט מחקר מקיף, המבוסס על ראיונות עומק עם הורים ישראלים, החיים בריכוזי הישראלים הגדולים בארצות הברית – מניו יורק ועד לוס אנג'לס, דרך בוסטון, שיקגו, סן פרנסיסקו וערים נוספות. בספר עולות שאלות כגון - איך מגדלים הורים ישראלים את ילדיהם באמריקה? מה הם מביאים איתם מישראל ומה הם מאמצים מהמקום החדש בו הם חיים? האם אפשר ללמוד מהם משהו כללי על הורות? ומה זה אומר בכלל על להיות ישראלי?

כמה מילים על עצמי - בשש השנים האחרונות גידלתי ילדים באמריקה. בנוסף לכך, אני פרופסור למדע המדינה באוניברסיטה של מדינת ניו יורק באולבני ופסיכולוג ישראלי, בעל הכשרה מתקדמת בפסיכולוגיה קלינית. אני כותב ב ynet ובעיתון 'הארץ', וזהו ספרי השני. אני גר במנהטן עם בת זוגי, בתי ובני.

תוכלו לקרוא עוד על הספר ולרכוש אותו בקניה ישירה מכל מקום בעולם, באתר של הספר www.krovimrechokim.com.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו