צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
ייעוץ להורים לילדים בגיל הרך
מנהל/ת הפורום: דרורית אמיתי דרור
  מתלבטים מאוד אם להביא ילד שלישי? בבקשה עזרהמאיה 14:35 17/02/2013
שלום,
אני נשואה עם 2 ילדים הגדול בן 5 והקטנה בת שנתיים ושלושה חודשים ואני ובעלי מאוד מתלבטים אם להביא ילד נוסף. הוא יודע שהוא רוצה אך אני קצת פחות . אני די איבדתי את הסבלנות שלי כשהגדול שלי נולד שכן הוא עשה המון בעיות בשינה והיה מתעורר פעמים רבות ועד שהחל לישון לילה שלם נולדה הקטנה שכעת גם היא לעיתים מתעוררת מס' פעמים . מה גם ששניהם מתעוררים מאוד מוקדם קצת לפני 6 בבוקר. אני מפחדת שאני אאבד את עצמי כי אין לי זמן לעצמי רק אחרי שהם נרדמים (בסביבות 20:00), יחד עם זאת אני כן רוצה משפחה גדולה וילד נוסף, בזמן האחרון מתחשק לי תינוק. אני ממש בהתחבטות עם עצמי. גם כלכלית זה מקשה. למרות שאני ובעלי בעבודה טובה.
איך אני אדע מה לעשות
   תשובה חלקית מאד....דרורית אמיתי-דרור 18:56 17/02/2013
קצת קשה לתת עיצה בעניין כזה... בוודאי קשה להתייחס לכך בפורום אינטרנט. מציעה שתמשיכו לשוחח ביניכם ולהבין את הרצונות וההסתייגויות של כל אחד ואחת מכם. אם לא תצליחו להבהיר לעצמכם (לשניכם) את הדברים ולא תצליחו להגיע להחלטה - יתכן שנכון יהיה שתיפנו (שניכם ביחד) למי שאתם סומכים עליו (מקצועית או אישית) ותתייעצו.

דרורית אמיתי-דרור
מומחית לגיל הרך
יועצת להורים ולאנשי חינוך
0522322420




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו