צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רצפת האגן
מנהל/ת הפורום: סיון נבות
  לסיון שלום את לא חוזרת בתשובה מדועיפעת 13:58 03/03/2008
אני כותבת לך דברים שחשובים לא פחות מאחרים ואת חוזרת למי שנראה לך די מעליב אודה לך בתשובה
   ליפעת הנרגזתסיון נבות, פיזיותרפיסטית 20:03 03/03/2008
לפני שאת מזדרזת להאשים אותי בזה שאני עונה למי שנראה לי, כדאי אולי שתדפדפי מעט אחורנית בדפי הפורום ותבדקי אם אי פעם השארתי שאלה שנותרה ללא מענה - אני יכולה מראש לחסוך לך את העבודה ולומר לך שלא תמצאי דבר כזה, משום שכל הפונות זוכות לקבל ממני תשובה, גם אם לעיתים התשובה מתעכבת מעט. אוסיף ואציין כי הכתיבה שלי בפורום היא על בסיס התנדבות, ועל זמני הפנוי (שלצערי, גם ממנו אין לי הרבה לאחרונה)וזה עוד לפני שלקחנו בחשבון את אלו הפונות אלי במייל ואלו הפונות אלי טלפונית - וכן, תאמיני או לא, כ-ו-ל-ן זוכות ממני לתשובה, גם מבלי שאקבל תמורה כספית כלשהי.
ועכשיו לענייניך - האבסורד הוא, שהתשובה שלך כתובה אצלי בוורד כבר יומיים, לא הצלחתי "לשדר" אותה, משום שהיתה לי בעיה עם קליטת האינטרנט, אז הנה לך התשובה המוכנה מלפני יומיים שהיתה אמורה לקבל "פייסט" בלי הקדימון הזה.
וכן, נעלבתי.

שלום,

קודם כל תרשי לי להחמיא לך על המודעות שלך לרצפת האגן שלך.

ובהמשך לאותו עניין... אם רצפת האגן שלך לא יכולה לעמוד בעומס התרגול, הרי שזו בדיוק הנקודה לסיים את התרגיל או לעבור לתרגיל ברמה קלה יותר (מבחינת רצפת האגן).

לגבי התרגול הביתי - אין צורך לספור עד 20, מספיק כיווץ למשך 10 שניות. בכל מקרה, אם את רוצה לדעת בצורה הטובה ביותר אם את עובדת נכון עם רצפת האגן ולקבל הערכה מדויקת של כוחה,והאם היא מתזמנת בצורה נכונה עם שרירי הבטן, תוכלי לפנות לפיזיותרפיסטית של רצפת האגן - ואת זה אני כותבת, משום שגם אם תכתבי לי תיאורים מפורטים הרבה יותר של מה את עושה, עד שלא רואים בקליניקה באחד-על-אחד, אין לי מושג אמיתי מה את מכווצת וכמה.

המשך תרגול נעים,

סיון נבות, פיזיותרפיסטית
www.pelvic-physio.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו