צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רצפת האגן
מנהל/ת הפורום: סיון נבות
  לסיון מליאתליאת 16:46 10/03/2008
רציתי לשתף אותך בזה שליפעמים צף לי כל נושא הצניחה ואני מתחילה לבכות זה קורה בעיקר לפני מחזור לפעמים זה שובר אותי עם זה ביחסים שלי הקרובים לבן שלי אני חושבת עם כן להרים אותו או לא והצניחה הכל התחיל עם הלידה הקשה שסיפרתי לך ואחרי זה שגיליתי 5 חודשים אחרי הלידה את הצניחה זה דיכא אותי קצת אז לפעמים אני בסדר גמור וליפעמים אני חושבת על זה אני חושבת אם תהיה לי צניחה גדולה מה אני יעשה איך אני יתמודד אני מסתכלת על נשים ואומרת איזה כיף להם אני רואה אשה בהריון ואני לא שמחה כמו פעם שהייתי רואה אשה בהריון משהו קרה לי אחרי הלידה השניה במיוחד את חווית הלידה הקשה והמיילדת האנטיפתית ואחרי זה צניחה סיון תעזרי לי איך עלי לחשוב בנושא הזה איזה טיפים את יכולה לתת לי בכדי שאני יבין שאני לא האשה היחידה שקורה לה דברים כאלה ורציתי גם לשאול אותך הייתי בחוג שלי פילטיס והיה שיעור קשה עשיתי מה שיכולתי יומיים אחרי זה היו לי כאבים בבטן התחתונה מכיווץ השרירים יכול להיות מצב כזה נכון תודה וסליחה על המכתב הארוך ליאת.
   על צניחה ועל רגשות קשים אחרי לידהסיון נבות, פיזיותרפיסטית 20:13 10/03/2008
ליאת יקרה,

ראשית אענה לך ברמה ה"פיזיולוגית" לגבי הצניחה: צניחת איברים אינה דבר נדיר (לצערנו) ויש לא מעט נשים שסובלות מכך, חלקן אפילו לא מודעות לכך שיש להן צניחה (בדרגות הקלות של הצניחה). לפני מחזור, בשל ירידה ברמת אסטרוגן, תיתכן יותר הרגשה של הצניחה ובכלל של גודש באזור. מה גם שעל הרקע ההורמונלי לפני מחזור יש יותר נטיה לרגישות (נפשית) והתשלובת בוודאי שלא תורמת למצב הרוח. אבל, אם נשקול לרגע את המצב הפיזיולוגי לעומת התיאורים שאת מביאה כאן, על הקושי הנפשי מאז הלידה השניה, אני חושבת שהיה נכון לגביך לפנות לאיש מקצוע בתחום הנפשי (פסיכולוג, עובד סוציאלי וכיוב') על מנת לעבד את החויות השליליות מהלידה שלך ולעבד את כל נושא ההתמודדות עם הקשיים שלאחריה - שחלקם באים לביטוי בהיבט הגופני-בריאותי.

בכל מקרה, אם תרצי את עזרתי בהמלצה על גורם מטפל מתאים, תוכלי לפנות אלי במייל.

תרגישי טוב,

סיון נבות, פיזיותרפיסטית
www.pelvic-physio.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו