צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רצפת האגן
מנהל/ת הפורום: סיון נבות
  שאלות למומחיתליטילית 16:00 04/07/2007
1.מאלו פעולות חובה להימנע אישה שסובלת מצניחת אברי אגן?

2. מאלו פעולות רצוי להימנע אישה שסובלת מצניחת אברי אגן?

3. כאשר נשים רושמות שיש להם צניחת אברי אגן למה הכוונה?
   צניחת איברי האגןסיון נבות, פיזיותרפיסטית 21:14 04/07/2007
שלום ליטילית,

צניחת איברי האגן - איברי האגן (שלפוחית שתן, רקטום, רחם)או המעיים הדקים יכולים לצנוח (לבלוט,לצאת או לצאת בחלקם) דרך הנרתיק (במקרה השכיח יותר) או דרך פי הטבעת. יכולים לצנוח גם קירות הנרתיק, צינור השתן או החלחולת עצמה.

ממה חובה להימנע? - מכל פעולה הכרוכה בהפעלת לחץ תוך נשיפה אצורה על רצפת האגן (כמו למשל לחיצות אלימות בשירותים תוך החזקת האויר, כמו שרבים מבצעים כאשר הם סובלים מעצירות, או כאשר מתאמצים לבצע מאמץ כמו דחיפת משהו כבד או הרמה של משהו כבד), מפעילויות ספורטיביות מאמצות המטילות עומס על רצפת האגן- גם בעניין הנשימה האצורה וגם בעניין פעילות ב- high impact כמו קפיצות, מעישון (גורם לשיעול רב), מהשמנת יתר (הרבה עומס על רצפת האגן) ואלו העיקריים למיטב זכרוני.

ממה רצוי להימנע - ראי את הסעיף שלמעלה...

מקווה שעניתי לך על שאלתך- בכל מקרה אם את סובלת מבעיה שכזו, או חוששת שאת סובלת מצניחה של איברים, עדיף להיבדק ע"י רופא שיאבחן את דרגת החומרה של הצניחה ולהגיע לטיפול פרטני אצל פיזיותרפיסטית של רצפת האגן כדי שתדריך אותך בצורה אישית המתאימה לך ולאורח חייך מה הדרך המיטבית עבורך להפחית את הנזק.

בהצלחה,

סיון נבות




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו