צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רצפת האגן
מנהל/ת הפורום: סיון נבות
  תשובה בחזרהדורית 12:19 28/08/2008
שלום סיוון כותבת לך דורית כתבתי לך על חתיכת בשר תיראי בהתחלה שהייתי אצל הרופא נשים שלי אחרי הלידה הוא איבחן את זה צניחה קלה של קיר האחורי של הנרתיק , עכשיו אני אחרי שנה ושלושה חודשים והרופא שלי בחופש הלכתי לרופא נשים אחר והוא אמר לי שזה לא צניחה ש- 90 אחוז מהנשים יש להם את זה אחרי לידה אז שאלתי והוא אמר לי חתיכת בשר של קרום הבתולין אני לא מבינה זאת לידה שניה שלי למה בלידה הראשונה זה לא יצא לא מובן לי כל הסיפור הזה עכשיו רציתי לשאול אותך אני לפעמים מרגישה שהפות שלי שמן נפוח יותר הריקמות של השפתיים שמנות יותר מבעבר וגם בסוף היום אני מרגישה כובד קצת למטה למה מה אני ציכה לעשות בכדי שזה יחזור להיות כמו פעם גם יש תקופות בויגינה הפתח של הנרתיק יותר גדול הלידות הורסות את הכל אודה לך בתשובה דורית.
   חתיכת בשר - פעם שניהסיון נבות, פיזיותרפיסטית 17:21 30/08/2008
שלום דורית,

כמו שעניתי לך בפעם הקודמת - אין לי אפשרות לדעת במה מדובר עד שלא מאבחנים בקליניקה.
לגבי שאלותיך האחרות - תחושת הכובד או הנפיחות יכולה להצביע על מצב של צניחת איברים, או על חולשה של רצפת האגן או על שילוב של שניהם. התחושה שהנרתיק רחב נובעת בדרך כלל משילוב של נזק לרקמות החיבור בשילוב עם חולשה שרירית. כדי לנסות ולשפר את התחושה, מומלץ תרגול של שרירי רצפת האגן על מנת לחזקם ולאפשר למקום להיות "מהודק יותר" - אבל... אם הנזק לרקמות החיבור הוא משמעותי עד כדי כך, לפעמים אין ברירה וצריך להיעזר בתיקון כירורגי להצרת הנרתיק (אם יש בעיה שהנרתיק הרחב מפריע ליחסי המין).

סיון נבות, פיזיותרפיסטית
www.pelvic-physiotherapy.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו