צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רצפת האגן
מנהל/ת הפורום: סיון נבות
  דליפת שתן ורצפת אגןשימעונה ארגוב 16:52 03/09/2008
סיווןנבות
שלום רב
אני בת 30 ספורטאית לשער טרם ילדתי ולאחרונה כשהשתעלתי הרגשתי שיש דליפה מועטה של שתן. אני מודעת לכך ששרירי האגן אצלי חלשים ובעבר סבלתי מוסטבוליטיס טופלתי בבהי"ח איכילוב במרפאת ביו-פידבק והתייאשתי דיי מהר כאשר הבנתי עד כמה שרירי חלשים עברתי לסטודיו C שם גיליתי שיפור במצב שרירי האגן כתוצאה מהכיווצים ורמת ההנאה ביחסי המין התגלתה פתאום . אתמול הזמנתי את מכשיר פלוןיספק של "מדי ספק העוזר לכווץ לבד בעל אלקטרודות חשמלית ורציתי לדעת אם אכן המכשיר יעיל בהשוואה לכיווצים ע"י מכשיר מכאני??? והאם רק הסוגרים יתחזקו או יותר מזה
אשמח לתשובה מהירה

אני מתכוונת להכנס להריון ולכן הדרכתך חשובה לי אני חוששת!

תודה והמשך יום נעים
   כיווץ עצמי או גירוי חשמלי?סיון נבות, פיזיותרפיסטית 23:19 04/09/2008
שלום שמעונה,

איני מכירה ספציפית את המכשיר שהזכרת, כנראה שהוא חדש בשוק, אבל אשמח לקבל לינק לאתר או אם תוכלי לסרוק לי את חוברת הנתונים על המכשיר זה יהיה בכלל נחמד.
לעניינך: אני חושבת שכדי לעבוד בצורה המיטבית ולהפיק מקסימום מהתרגול כדאי להגיע לאשת מקצוע (פיזיותרפיסטית של רצפת האגן) שתעמוד על מצבם של השרירים ותציע לך תרגול המתאים לך. בעקרון, זרמים חשמליים משמשים אותנו בטיפול במקרה של חולשה קשה של השרירים, כזו אשר בגינה קשה לאישה לזהות את פעולת השריר. בנוסף, זרמים חשמליים אינם "מוצר מדף" המתאים לכל אחת, יש משמעות לתפקוד של כל אחד מן השרירים ולאיזון ביניהם, ולכן, אי אפשר, לטעמי, לוותר על חוו"ד מקצועית.

בכל מקרה, יש איסור מוחלט להשתמש בזרמים בזמן הריון, כך שאם יש אפילו סיכוי קטן שאת עשויה להיות בהריון - הימנעי משימוש בזרמים.

בהצלחה,

סיון נבות, פיזיותרפיסטית
www.pelvic-physiotherapy.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו