צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רצפת האגן
מנהל/ת הפורום: סיון נבות
  חזרה להתעמלותshelly 14:11 26/10/2008
שלום,
אני חודש אחרי לידה רגילה.
רציתי לדעת מתי אפשר להתחיל לבצע תרגילים לחיזוק שרירי הבטן (כפיפות וכ"ו), ובנוסף- כמה זמן אחרי לידה אני יכולה להתחיל קורס פילאטיס (פעם ראשונה שאני עושה קורס זה).
תודה
   מתי להתחיל?סיון נבות, פיזיותרפיסטית 22:15 26/10/2008
שלום shelly ומזל טוב לרגל הלידה,

החזרה לפעילות לאחר לידה מתחילה קודם כל מחיזוק של רצפת האגן, לאחר שהחוליה הזו חזקה דיה, ובעלת סבולת (כלומר - מסוגלת להחזיק כיווץ לאורך זמן), זה הזמן להתחיל ולחזור בהדרגה לפעילות האהובה עליך, כאשר הקצב מוכתב ע"י רצפת האגן - וזה אומר, שלפני כל תרגיל, רצפת האגן מקדימה בכיווץ, ונשארת מכווצת למשך כל המאמץ, יחד עם שריר הבטן הרוחבי. - אם במהלך המאמץ מרגישים שרצפת האגן לא מסוגלת להחזיק את הכיווץ, זה הסימן להפסיק את התרגיל ולנוח.
בכל מקרה, לגבי כפיפות בטן - קצת פחות מומלץ לבחור בזה כתרגיל ראשון, משום שבמצב של כפיפה מוטל לחץ רב על רצפת האגן שכרגע חלשה עדיין בעקבות ההריון והלידה.

ממליצה לך בחום להגיע לפיזיותרפיסטית של רצפת האגן (תוכלי למצוא בכל קופת חולים ממוצעת) כדי לקבל הערכה לגבי מצב רצפת האגן והדרכה אישית לגבי החזרה לפעילות.

ספורט נעים ולילות מלאי שינה :-),

סיון נבות, פיזיותרפיסטית
www.pelvic-physiotherapy.co.il
   סיפור דומהתהילה 19:40 05/08/2009
אני עברתי בדיוק אותו דבר. וכבר שבועיים אחרי זה. אשמח להגיד לך מה עוזר לי אחרי שאמצא פיתרון. לגבי השמן פרפין אמרו לי שכדאי להוריד מינון וכך יהיה לך יותר שליטה בצרכים. אני הורדתי לפעם בשבוע לחצי כמות 15 במקום 30 וזה ממש עזר לי לשלוט צרכים...




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו