צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רצפת האגן
מנהל/ת הפורום: סיון נבות
  שינויים במראה הנרתיק בעקבות לידהארבל 14:21 08/01/2009
האם יתכנו שינויים במראה הנרתיק (חיצוניים) אחרי לידות או בעקבות פגיעה ברצפת האגן? לאחרונה שמתי לב, וסליחה מראש על התיאורים הפלסטיים, לצורה או מבנה שנראו לי משונים או שונים מבעבר. הדגדגן או לפחות חלק ממנו כאילו בולטים החוצה (אל מעבר לפנים הנרתיק ואל מעבר לסיום קו שערות הערווה). זה כאילו נראה קצת כמו שיניים בולטות החוצה. לא בטוחה שהצלחתי להסביר ולתאר - מקווה שהבנת. הסיבה שאני שואלת היא קודם כל כי למיטב זכרוני.. זה לא היה כך תמיד ואז זה מצביע על שינוי כלשהו וכן זה לא מאוד יפה בעיני (מנקודת המבט שלי כשאני מסתכלת כלפי מטה אני רואה כאילו "בליטה" או משהו תלוי כלפי מטה). אני אחרי שתי לידות (לפני 5 שנים ולפני שנה וחצי) פגיעה קלה ברצפת האגן להערכתי (בריחת שתן קלה) והנושא בטיפול. תודה על תשובתך.
   שינויים בנרתיק בעקבות לידהסיון נבות, פיזיותרפיסטית 22:35 13/01/2009
שלום ארבל,

אכן יתכנו שינויים במראה הנרתיק אחרי לידות או בעקבות פגיעה ברצפת האגן, כתוצאה מנזק שנגרם לרקמות החיבור שעוברות מתיחה קשה או אפילו נקרעות.

בריאות שלמה,

סיון נבות, פיזיותרפיסטית
מומחית בשיקום רצפת האגן
www.pelvic-physiotherapy.co.il
   שינויים במראה הנרתיקארבל 17:25 15/01/2009
תודה סיוון על תשובתך. האם תרגילים לחיזוק ושימור רצפת האגן יכולים לעזור או שאת הנעשה אין להשיב?
   מראה הנרתיק - חלק ב'סיון נבות, פיזיותרפיסטית 08:58 16/01/2009
התרגילים באים למנוע נזק נוסף ולחזק את המרכיב השרירי ברצפת האגן, אין ביכולתם לשפר רקמת חיבור שעברה מתיחה או קריעה ואיבדה מתכונותיה המקוריות. (כמו שצלקת מפצע לא תהיה לעולם כמו הרקמה הסמוכה לה).

סיון נבות, פיזיותרפיסטית
מומחית בשיקום רצפת האגן
www.pelvic-physiotherapy.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו