צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רצפת האגן
מנהל/ת הפורום: סיון נבות
  כאבים שבוע לאחר הלידהיולדת טרייה 14:24 15/02/2009
הי, ילדתי לפני שבוע בלידה רגילה עם חתך אחד. בימים האחרונים אני חשה כאב עז במפשעה בכל פעם שאני קמה\ יושבת, או מרימה את התינוק (המתוק!) שלי. מתי ניתן להתחיל לתרגל את שרירי רצפת האגן? הבנתי שהכאב כנראה נובע מהחלשותם
   כאבים עזיםסיון נבות, פיזיותרפיסטית 22:30 17/02/2009
שלום יולדת טיריה ומזל טוב לרגל הלידה,

יתכן שהכאב העז מקורו אולי בפצע החתך שעדיין מחלים -לעיתים קורה שדוקא כמה ימים אחרי פתאום יש חלק מהפצע שמאוד כואב בתנועה ואז לעניין זה שווה להיוועץ ברופא ולהיעזר במשחות שמקלות על הכאב. וכמובן בהפעלה של שרירי רצפת האגן שמסייעת למקום בהחלמה בכך שמשפרת את זרימת הדם למקום.

סיבות נוספות לכאב יכולות להיות כאב שמקורו במפרקי האגן או בתגובה של השרירים הסובבים את האגן ומפרקיו (ובהם גם שרירי רצפת האגן) של כיווץ יתר על מנת לעזור בייצוב הטבעת האגנית לאור התנועתיות המרובה (שנגרמת בשל ההשפעה ההורמונלית).

בכל מקרה ומכל סיבה שלא תהיה, אין שום סיבה לסבול מכאבים, ולכן עדיף לפנות לרופא המטפל שבשלב ראשון יציץ ויבדוק איך מחלים התפר ואם תוך שבועיים עדיין ממשיכים כאבים, לנסות לפנות לטיפול פיזיותרפי בהיבט של כאבים בשרירי האגן.

שתהיה לך התאוששות מהירה ולילות מלאי שינה,

סיון נבות, פיזיותרפיסטית
מומחית בשיקום רצפת האגן
www.pelvic-physiotherapy.co.il
   תודה רבה רבה על התשובה המפורטת,יולדת טרייה 10:58 18/02/2009
הייתי אצל הרופאה ונראה שאין משהו חריג(וטוב שכך), בינתיים אתרגל ואתרגל... האם יש לך עיצה כיצד לעבור משכיבה או ישיבה לעמידה בדרך שתכאב פחות?
   איך לעבורסיון נבות, פיזיותרפיסטית 13:29 23/02/2009
נסי לבצע את המעבר עם כרית בין הברכיים כך שישמר פישוק בין הרגליים ברוחב האגן. בזמן הקימה, קומי כך ששתי כפות הרגליים מקבילות ומשקל הגוף מחולק בין שתיהן בצורה שווה.

סיון נבות, פיזיותרפיסטית
מומחית בשיקום רצפת האגן
www.pelvic-physiotherapy.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו