צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רצפת האגן
מנהל/ת הפורום: סיון נבות
  משקולות לחיזוק רצפת האגןקיקי 20:23 25/03/2009
ערב טוב סיון, אני מתעניינת ברכישת משקולות לחיזוק רצפת האגן. האם תוכלי לכוון אותי היכן אפשר להשיג? קניתי בחנות "סיסטרס" "כדורים חכמים" על מנת לתרגל איתם אבל הם כבדים מידי ושרירי חלשים מדי (מאז הלידה הראשונה לפני 6.5 שנים). אני מאוד רוצה לחזק את השרירים למען איכות חיי (בריחת שתן) ולמען איכות הסקס....
אשמח אם תעני לי מהר, אני קצרת סבלנות ורוצה כבר תוצאות.
תודה.
   משקולות סיון נבות, פיזיותרפיסטית 00:13 31/03/2009
שלום קיקי,

קודם כל הרשי לי לפתוח בכך שתוצאות אפשר לראות, אבל כמו בכל אימון שריר זה לוקח זמן...(בדיוק כמו שאת לא מצפה שאם תיכנסי מחר לחדר כושר תצאי שוורצנגר)
נמשיך לעניין המקצועי -
א. הכדורים של סיסטרס אכן מאוד כבדים, אז לא להיכנס למרה שלא מצליח
ב. משקולות וגינליות כשיטת תרגול אינה מתאימה לכל אחת, ואם את שואלת את דעתי המקצועית, כדאי להיוועץ בפיזיותרפיסטית שתבדוק קודם כל את מצב השרירים ותמליץ לך על איזה תרגול מתאים למצבך (כי אם למשל יש לך שרירים סוגרים מקוצרים, לא כדאי בככל לתרגל עם משקוליות)
ג. ואם בכל זאת תתעקשי על משקוליות - יש לחברת mds pharm משקולות וגינליות שמגיעות בצורה של טמפון חלול שאליו מחדירים כל פעם משקולת במשקל עולה לפי קצב ההתקדמות.

בהצלחה והרבה אורח רוח,

סיון נבות, פיזיותרפיסטית
מומחית בשיקום רצפת האגן
www.pelvic-physiotherapy.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו