צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רצפת האגן
מנהל/ת הפורום: סיון נבות
  גירוי חשמלי לרצפת האגןדלית 09:20 14/01/2010
הי,

אני נעזרת במסגרת הטיפול בגירוי חשמלי.
עברתי בין שתי פיסיותרפיסטיות האחת אמרה לי להשמתמש בתוכנית המובנית במכשיר. השניה אמרה לי לתכנת 8 שניות כיווץ 8 שניות הרפיה. אחת אמרה לעשות כל יום והשניה 3 פעמים בשבוע.
אחת מהן אמרה להשתמש לא יותר מ-3 חודשים רצוף.

שאלתי- מה נכון בשימוש עם המכשיר? אני מבינה שאינדבידואלי אך האם יש כללי בסיס?
   סטימולציה לרצפת האגןסיון נבות, פיזיותרפיסטית 00:04 15/01/2010
שלום דלית,

קודם כל כשבאים להתאים טיפול בסטימולציה יש להתאים את הטיפול לפציינטית - והכוונה -התדרים אמורים להתאים לפי יכולת הכיווץ הבסיסית שלך (הסבולת הנוכחית) ועל פי איזה אלמנט בשריר חשוב לנו לחזק (חיזוק כללי או חיזוק של כוח מתפרץ). בכל כיווצי רצפת האגן, בין אם "עם מכשיר" או בלעדיו, מקובלת מנוחה בזמן כפול מזמן כיווץ, על מנת לאפשר לשריר זמן התאוששות ארוך לפני הכיווץ הבא. מבחינת תדירות האימונים - כשבאים לחזק שריר חלש מאוד, התדירות המומלצת לאימונים היא 4-7 אימונים בשבוע. אין שום בעיה להשתמש גם מעבר ל-3 חודשים.

אינני יודעת מה היו השיקולים בגינם ניתנו לך ההוראות הספציפיות - אני לעולם לא מעבירה ביקורת על הנחיות שניתנו משום שאף פעם אין לדעת מה היה שיקול הדעת מאחוריהן (מה גם שהמצב משתנה לאורך הזמן, והשיקולים משתנים גם הם בהתאם) - כמו שאמרתי בתחילת תשובתי - צריך להסתכל על התמונה כולה ואז להתאים את התרגול. בכל מקרה - כאשר איש מקצוע בוחר בטיפול מסוים - זכותך לשאול ולקבל הסבר מלא על הטיפול ועל חלופות לטיפול - לכן כדאי פשוט לשאול... :-)

בריאות שלמה,

סיון נבות, פיזיותרפיסטית
מומחית בשיקום רצפת האגן
www.pelvic-physiotherapy.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו