צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רצפת האגן
מנהל/ת הפורום: סיון נבות
  לחיות עם צניחהאביה 16:56 11/03/2010
שלום,

אני כבר 7 חודשים אחרי לידה שניה. מספר שבועות אחרי אבחנו צניחה בדרגה קלה (אבל להערכתי בדרגה בינונית כי מפריע לי בהליכה). למרות שחל שיפור רב, עדיין יש ימים שאני מאוד מרגישה וזה מציק לי למדי.
שאלותי:
1. המלצות להתנהלות במקרה של שיעולים וכו'? מעבר ללכווץ לפני יש עוד משהו לעשות. עד כמה מצב של שיעול יכול להחמיר. האם צריך כל הזמן לחשוש.
2. אחרי שהולכים לשירותים בבוקר יש המלצה על תרגיל כל שהוא?

3. האם את ממליצה על פסרי לשימוש לא קבוע אלא רק כשמרגישים יותר או לפני פעולה מאומצת?
   לחיות עם צניחה סיון נבות, פיזיותרפיסטית 23:03 11/03/2010
שלום אביה,

אני חושבת שמבחינה מקצועית, בעניין הספציפי שלך, לא מתאים לתת "תשובה אינטרנטית" זה בדיוק סוג המצבים בהם חייבים לראות את הפציינט, לבדוק, ועל פי כל הנתונים לגבש המלצה.
אני מצטערת אם אני משיבה פניך ריקם, נדיר שאני עונה תשובה כזו בפורום, אך היות ואני אפילו לא יודעת אם מישהו אי פעם ראה האם את מבצעת כיווץ בצורה נכונה, בודאי שיהיה זה לא אחראי להמליץ על תרגילים, כאשר את כבר סובלת מצניחה שמפריעה לך. חשוב שתדעי כי במיוחד בכל הקשור לצניחה, יש חשיבות רבה גם לאופן בו את משתמשת ומפעילה את שרירי הבטן שלך, כי גם אם את יודעת לעבוד נכון עם שרירי רצפת האגן אך שוגה בפעולת דופן הבטן - את עדיין מעודדת צניחה.

הרבה בריאות,

סיון נבות, פיזיותרפיסטית
מומחית בשיקום רצפת האגן
www.pelvic-physiotherapy.co.il
   פסריאביה 13:08 31/03/2010
הי סיון,

אשמח בכל מקרה לשמוע מה המלצתך לגבי פסרי. באיזה מקרים לעשות? מה המשמעות מבחינת השימוש? והאם יכול לפגוע בשיקום ספונטני של האזור?




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו