צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רצפת האגן
מנהל/ת הפורום: סיון נבות
  החלשות שרירי רצפת האגן והבטן. (מצטערת, קצת ארוך..)נולי 13:55 05/08/2007
סיון שלום,

אני כבר 11 לאחר לידה ראשונה. שלב הלחיצות היה ארוך למדי - כשעתיים וחצי (התאפשר כי זה היה בבית...) אבל, כנראה בעקבות הכנה עם האפי-נו, נותרתי ללא אף קרע. מה שכן היה, זה טחורים והתנפחות ובצקת קשה באזור, שאני יודעת מאז ומתמיד שהוא רגיש מאוד.
היום: הטחורים עדיין כאן - לא כואבים ודי רכים, אבל קיימים
ולגבי הנרתיק - אני מרגישה חולשה, בעיקר בזמן פעילות גופנית שכוללת התהפכויות וגלגולים נכנס אויר ויוצא וזה מאוד מביך...
לפני כחצי שנה היתה לי גם קצת בריחת שתן במאמץ, אבל המצב טוב הרבה יותר היום. באותה תקופה הלכתי גם לרופא נשים ששלח אותי לאיזו בדיקה פולשנית של שלפוחית השתן והחלטתי לא לעשותה כי הרגשתי שהיא מוגזמת למצבי. כל מה שרציתי הוא שיקום בפיזיותרפיה, אבל הרופא לא היה מוכן לשמוע על זה לפני הבדיקה ההיא, למרות שבבדיקה שלו הוא אמר שהכל נראה בסדר.
בנוסף, שרירי הבטן שלי נותרו "מופרדים" בעיקר באזור הטבור יש ממש מן "חור" גדול.
אני חייבת לציין שביחסי מין למשל אין הרגשה של דלדול השרירים, לפחות לטענת בעלי לאחר חקירה צולבת... :)
אבל אני חשה ביומיום ובזמן פעילות מן "חלל" באזור.
האם יש אפשרות להגיע לפיזיותרפיה אורניקולוגית ללא הפנית רופא אבל דרך הקופה? (אני בכללית) האם יש אנשי מקצוע באזור הרצליה שתוכלי להמליץ לי עליהם?
המון תודה מראש
   שיקום רצפת האגן בקופ"ח כלליתסיון נבות, פיזיותרפיסטית 14:07 05/08/2007
שלום נולי,

למיטב ידיעתי, אפשר להגיע לשיקום רצפת האגן בקופ"ח גם עם הפנייה של רופא משפחה, או אורולוג או גסטרואנטרולוג - אבל כדי לברר את זה בצורה הפשוטה ביותר, צלצלי לפיזיותרפיה בסניף המקומי ובררי הפניית איזה רופא נדרשת כדי להגיע לטיפול.
לגבי המלצות ספציפיות - אני לא מכירה את מי שעובד\ות בנושא בהרצליה בכללית, אלא במכבי, כך שאני לא יכולה לצערי, לעזור לך בנושא.

בהצלחה בשיקום,

סיון נבות, פיזיותרפיסטית




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו