צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רצפת האגן
מנהל/ת הפורום: סיון נבות
  טלטל 18:35 25/04/2010
הי סיון,

ראי הודעה מטה שהוצאתי מפורום אחר בנושא ואת התשובה של הרופא.
בתור אחת שמתמודדת עם צניחה ברור לי שתשובת הרופא רחוקה מלהיות נכונה. חייבים להזהיר נשים מלהתבסס על תשובות מהאינטרנט.




שלום,

אחרי לידה הראשונה לפני 5 שנים (הייתי בת 35) צנחה לי השלפוחית. הרגשתי גוש בולט מהנרתיק שהפריע לי מאד. הרגשתי את זה זמן די ממושך אבל אחרי כשנה הפסקתי להרגיש את זה לגמרי וזה לא הפריע לי יותר.

לפני חצי שנה נולדה בתי השניה. הייתי מוכנה לזה שאחרי הלידה שוב יצנחו לי איברים ואכן כך קרה. חודשיים-שלושה אחרי לידה המצב היה די גרוע - פשוט הרגשתי שהגוש הזה ממש בולט החוצה, אחרי כמה זמן המצב קצת השתפר. היום, חצי שנה אחרי לידה אני קצת מתקשה להגדיר את מצבי. יש ימים שאני ממש אל מרגישה כלום ויש ימים שזה כן בולט ומפריע . לא יודעת במה זה תלוי, אני רק יודעת שלמשל אחרי הליכה או עמידה ממשוכת זה יורד יותר.

קבעתי תור לאורוגינקולוג אבל רק לספטמבר (אין תורים פנוים). עד אז אני לא יודעת האם מותר לי למשל לעשות התעמלות. אני יודעת שלא מומלץ להרים משקל כבד אבל אין לי ברירה - אני הרבה הזמן עם תינוקת בידיים ששוקלת כ9 קילו.

מה עושים? האם אני חייבת ניתוח או אולי המצב יחזור לקדמותו כמו אחרי לידה הראשונה? איזו פעילות גופנית מותר לעשות בלי להחמיר את המצב?

תודה!

תאריך: 12:12 23.4.2010מאת: ד"ר אלכסנדר קונדריאה
נושא: צניחה אחרי לידה

מותר לך לעשות הכול
בברכה,
ד"ר אלכסנדר קונדריאה
מנהל היחידה לאורו-גינקולוגיה
אגף נשים ויולדות
מרכז רפואי וולפסון




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו