צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רצפת האגן
מנהל/ת הפורום: סיון נבות
  דימום מהנרתיק בשעת מאמץניבה 15:36 14/05/2010
שלום,אני בת42 +2 בנות בלידות רגילות, לידה אחרונה לפני כ5.5 שנים. בשנתיים האחרונות הרגשתי לסרוגין צניחה קלה של דופן הנרתיק בשעת מאמץ(לרוקן מיעיים)בד"כ בסוף מחזור, או לפני ביוץ. רופא נשים אמר שיש צניחה קלה ביותר של דופן אחת, לא נורא. ב3 חודשים אחרוניםקרה לי בימים שלפני מחזור, בעת מאמץ לרוקן מיעיים,הרגשתי כי העור שלפתח הנרתיק נמתח ונסדק עד דימום קל שעובר לאחר שמנגבים (תחושה כמו שריטה קלה. לפני כשבועים גיליתי שאני בהיריון וכמעט בכל ישיבה לרוקן מיעיים הנרתיק מדמם לפעמים עד טפטוף עד שאני קמה ומנגבת. ונעלם. האם קיים מצב כזה כמו יובש בנרתיק יותר בפתח הנרתיק עד התבקעות הדפנות? האם יש מה לעשות . רופא נשים בדק ואמר שאין שום נגעים בפתח הנרתיק.
אודה לכם אם תכוונו אותי מה לעשות ואם יש טיפול.
   דימום מהנרתיקסיון נבות, פיזיותרפיסטית 23:18 20/05/2010
שלום ניבה,

קודם כל, בשל ההריון שברקע, חשוב לפנות ולודא שמקור הדימום אינו קשור בבעיה בהריון, חלילה.

לענייננו, בהחלט יכול להיות המצב אותו את מתארת, של "התבקעות העור" - אבל אז נשאלת השאלה מדוע המקום נמתח כל כך בשעה שאת מתרוקנת? ציינת שאת מתאמצת כדי להתרוקן, וזה לא מצב תקין ורצוי מבחינת רקמות רצפת האגן להתרוקן תוך כדי מאמץ. היות ואין לי מידע נוסף שיתן לי תמונה מלאה יותר אודות הסימפטומים ברצפת האגן שלך, ושגרת ההתרוקנות שלך, ממליצה לך לפנות ולברר את העניין ולפנות בהתאם לצורך לטיפול פיזיותרפי, שם תלמדי כיצד להתרוקן בצורה נכונה בלי צורך ללחוץ עד מצב של קרעים ברצפת האגן.

בריאות שלמה,

סיון נבות, פיזיותרפיסטית
מומחית בשיקום רצפת האגן
www.physiotherpay.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו