צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רצפת האגן
מנהל/ת הפורום: סיון נבות
  רצפת האגן זה כאן! והנה סוף סוף מגיעה הודעת הפתיחה שלי :-)סיון נבות, פיזיותרפיסטית 15:45 03/06/2007
רצפת האגן...

רבות מאיתנו אינן מודעות כלל לאזור הנסתר והחבוי שבגופנו – רצפת האגן. עוד פחות מאיתנו יודעות שהוא בעל השפעה מכרעת על חיי המין, הלידות שלנו ועל איכות חיינו.

רצפת אגן בריאה מקרינה על כל גופנו. מניעה ושיקום של בעיות ברצפת האגן מתאימים לכל אישה ובכל גיל.

שלום,
שמי סיון נבות, אני פיזיותרפיסטית, מומחית בשיקום רצפת האגן, הכנה ללידה ולאחריה, ומדריכה בחדר כושר. כפיזיותרפיסטית, אני מדריכה ומטפלת בנשים החל מגיל פריון ועד אחרי גיל המעבר. חוויתי בהריונות ובלידות שלי, את חשיבות ההיכרות התיאורטית והמעשית עם רצפת האגן.
מנסיוני, ראיתי שנשים לא מעטות זוכות להכיר את רצפת האגן שלהן רק כאשר נוצרת בעיה.
שמתי לי למטרה את העלאת הידע בקרב ציבור הנשים, ומתוך כך יצרתי הרצאה ייחודית בה אני מלמדת נשים על חשיבותה הרבה של רצפת האגן.

בפורום זה נמצאות נשים כמוני וכמוך, רובכן בהריון, או לאחר לידה, או לפני ההריון הבא...נשים שאולי כבר "הכירו" את רצפת האגן כתוצאה מבריחות שתן פה ושם, נשים שלא מבינות למה יחסי המין לא מרגישים אותו הדבר כמו לפני הלידה...נשים שמעוניינות לדעת על הכנת הפרינאום לקראת לידה, על כאבים אופייניים במפרקי האגן,על למה "חשוב לכווץ" ואיך באמת עושים את זה...
אני מזמינה אתכן להעלות שאלות במסגרת הפורום, או אל המייל שלי sivan.navot@gmail.com .

מבטיחה לענות לכ-ו-ל-ן גם אם לא תראו את התשובה קופצת מייד מול העיניים....אני משתדלת לענות כמעט בתדירות יומיומית.

ברוכות הבאות!

סיון נבות, פיזיותרפיסטית




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו