צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רצפת האגן
מנהל/ת הפורום: סיון נבות
  בדיקת דפקוגרפיהשרית 12:18 28/11/2010
סיוון עשיתי בדיקת דפקוגרפיה ושם רשום שיש קושי בהתרוקנות אנזימוס, חוסר הרפייה של פי הטבעת מה שמשגע אותי שבבית יום יום בעת יציאה אני מרגישה פיזית את המשיכה למטה בעת יציאה ובבדיקה אולי בגלל שהזריקו חומר לפי הטבעת לא הרגשתי את המשיכה למטה או שזה לא באמת היה בזמן יציאה!!! ולכן לא ראו צניחה אני כבר לא יודעת מה לחשוב אולי הייתי צריכה לבקש לעשות את הבדיקה בעמידה???
   יש אולי בדיקות אחרותשרית 12:26 28/11/2010
סיוון יש בדיקות אחרות שיוכלו להראות למה אני מרגישה משיכה למטה וכובד כל היום בבטן המשיכה היא בעיקר בעת מתן שתן ובעת מתן צואה בכלל אני מרגישה משיכות חזקות למטה האם אולטרסאונד לאזור יכול להראות אם יש צניחה או לא?
   על אניזמוס ומשיכותסיון נבות 19:43 30/11/2010
שלום שרית,

ראשית, את האניזמוס (=סגירה פרדוקסלית של פי הטבעת בעת התרוקנות, בה הוא אמור להיות רפוי) אפשר להרגיש לרוב גם בבדיקה קלינית, ואפשר לראותו באולטראסאונד וגם במנומטריה.

יתכן שמה שקורה הוא שאת נאלצת ללחוץ כנגד הסגירה של פי הטבעת ואז בזמן הלחיצה בניסיון להתרוקן, יוצרת לחץ כלפי מטה שגורם לכל תחושות הכובד והמשיכה. שוב- בהמשך לכל התשובות הקודמות שלי - זו רק השערה, משום שאינני מכירה אותך או את כל נתוני הבדיקות שלך.

סיון נבות,
מומחית בפיזיותרפיה לרצפת האגן (נשים וגברים)
www.physiotherapy.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו