צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רצפת האגן
מנהל/ת הפורום: סיון נבות
  תחושות מוזרותשרית 19:06 29/12/2010
סיוון היי

רציתי לשאול האם זה הגיוני שאני ארגיש שאזור האגן מתרחב בנשימה ושאיפה? אני מרגישה באזור חוסר יציבות

-בקשר לאזור פי הטבעת יש העדר תחושה בזמן מתן צואה אני מיועדת לבדיקת אולטרסאונד ואימגי...

אני עדיין סובלת מחוסר יציבות מהרגל ועד לחיבור של האגן אני תוהה עד כמה פזיותרפיה רגילה תעזור לי, אני מרגישה את חוסר היציבות בקרסול, כף רגל, ברכיים, ירכיים, שאלה האם עצמות הישבן שמרגישים בישיבה האם זה בעצם מפרק הירכיים?

אשמח לתשובות וסליחה על אורך ההודעה
   תשובות סיון נבות 00:26 30/12/2010
שרית יקרה,

מזה זמן שאת מפנה שאלות חשובות ועקרוניות סביב בעיה ממנה את סובלת. נשמע כי הבעיה ממנה את סובלת אינה שגרתית וכדי לענות לך בצורה רצינית ומקצועית יש צורך לראות ולהבין, את כל מצבך הרפואי לצד כל הבדיקות שנעשו.

יהיה זה לא אחראי ולא מקצועי מצידי לנסות ולהעלות השערות למה את מרגישה תחושות שאת מרגישה מבלי להכירך ולדעת את כל התמונה הרפואית. היות ואת מטופלת על ידי אנשי מקצוע (אלו שהפנו אותך לבדיקות)ממליצה לך להעלות בפניהם את שאלותיך בדבר התחושות המוזרות כך שיוכלו לענות לך בהתייחס למצבך הרפואי והנתונים שבידיהם.

הרבה בריאות,

סיון נבות,
מומחית בפיזיותרפיה לרצפת האגן
www.physiotherapy.co.il
   תודה סיוון...שרית 13:27 03/01/2011
סיוון אני באמת סובלת כבר הרבה זמן 5 חודשים אני הולכת מרופא לרופא אני מקווה שאצליח לעלות על הדבר שגורם לי לכל כך הרבה בעיות בנתיים מצאו לי סדק במפרק הברך (אורטופד ראשון לא מצא כלום וסתם משכתי זמן) מקווה שיהיה טוב איכשהוא תודה...




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו