צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רצפת האגן
מנהל/ת הפורום: סיון נבות
  הדרכת אירובי לאחר לידפנה 01:55 22/01/2011
שלום, אני כבר שלושה וחצי חודשים לאחר לידה ראשונה וחזרתי לעבוד. במקצועי הינני מדריכת אירובי ומחול. לצערי אני סובלת מבריחות שתן בעיקר בזמן האירובי ולטענת רופא הנשים שלי אני במצב טוב ביחס לנשים אחרות לאחר לידה ואינני עומדת בקטגוריה לזכאות לפיזיוטרפיה... אך אני מרגישה שמאז שחזרתי לעבודה(שבועיים בלבד) המצב החמיר . מה אני יכולה לעשות כדי למנוע החמרה של המצב מלבד תרגילי חיזוק או הפסקת עבודה???
אשמח לתשובה
תודה
   הדרכת אירובי לאחר לידהסיון נבות 19:15 30/01/2011
שלום דפנה,

צר לי לשמוע שהרופא שלך לא מוצא לנכון לשלוח אותך לשיקום של רצפת האגן - במיוחד שהמקצוע שלך הוא "מקצוע בסיכון" במה שקשור לרצפת האגן. לדעתי- נסי לפנות לרופא אחר בעניין זה.

בינתיים - אינני יודעת מה יכולותייך מבחינת מקום העבודה והפרנסה - אם יש באפשרותך לדוגמא להדריך ספינינג במקום אירובי עם קפיצות - עדיף, או לדוגמא - אם יש אפשרות להדריך אירובי ללא קפיצות - עדיף.

אם את שואלת לעצתי המקצועית, לדעתי כדאי שתגיעי לשיקום פיזיותרפי, ושם לאחר שתיבדקי והפיזיותרפיסטית תדע מה יכולותיך ניתן יהיה לכוון את ההנחיות בצורה מדויקת יותר המתאימה לצרכייך.

בריאות שלמה,

סיון נבות,
מומחית בפיזיותרפיה לרצפת האגן (נשים וגברים)
www.physiotherapy.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו