צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רצפת האגן
מנהל/ת הפורום: סיון נבות
  פיזיותרפיה לרצפת אגן!עינת 08:55 09/10/2007
שלום,

אני בת 29, שנה אחרי לידה. לאחר הלידה ועד היום בעקבות בריחת שתן קלה לעתים לאחר התעטשות/שיעול חזק פניתי לאורוגניקולוג אשר הפנה אותי לפיזיותרפיה לרצפת אגן.

יצרתי קשר עם פיזיותרפיסטית. בשיחת טלפון היא אמרה לי כי היא מטפלת "כמו גניקולוג" טיפול אישי + ביו פיזדבק ב-3 מפגשים. בינתיים עוד לא התחילה סדרת מפגשים.

השאלה שלי היא האם שיטת טיפול כזאת ידועה ומקובלת? כלומר, למיטב הבנתי מי שמוסמך לבדיקות גניקולוגיות הוא רופא נשים או אורוגניקולוג.. תיארתי לעצמי שפיזיותרפיה כזאת לא אמורה להיות חודרנית. וגם האם 3 מפגשים מספיקים?

אודה לתשובה מהירה, אני מתלבטת האם להתחיל בסדרת הטיפולים האלה או לא.
   על הטיפול הפיזיותרפיסיון נבות, פיזיותרפיסטית 14:37 09/10/2007
שלום עינת,

על הטיפול הפיזיותרפי תוכלי לקרוא באתר האינטרנט שלי תחת הקישור הבא: http//www.pelvic-physiotherapy.co.il/apage/8531.php

בכל מקרה, הבדיקה הפיזיותרפית של שרירי רצפת האגן, למרות שהיא "גינקולוגית" (מה לעשות, אך שם נמצאים השרירים) שונה בתכלית מבדיקה של גינקולוג. ראשית, השרירים נמצאים יחסית קרוב לפתח הנרתיק, כך שכדי לבדקם הפיזיותרפיסטית מחדירה לא יותר משני פרקי אצבע, שנית: מטרת הבדיקה היא ללמד אותך לעבוד עם השרירים, כך שאת שותפה מלאה לכל מה שקורה, ובכל מקרה, לא יעשה דבר שהוא בניגוד לרצונך - וזה נכון בכלל לכל תחום ברפואה, על פי חוק זכויות החולה.

אם עדיין תהיינה לך שאלות, אשמח לעזור.


סיון נבות, פיזיותרפיסטית




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו