צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רצפת האגן
מנהל/ת הפורום: סיון נבות
  רצפת האגןלילך 08:35 21/08/2011
סיוון שלום.

אני לאחר שלוש לידות, כאשר בהריון הראשון היו צירים מוקדמים(חודש שמיני) ולידה רגילה. בשני היו צרים מוקדמים וכאבים בזמן הליכה מחודש שביעי הסתיים בלידה רגילה שבוע 36 ובהריון השלישי צירים מוקדמים וכאבים בזמן הליכה מחודש רביעי, הסתיים בלידה רגילה שבוע 36. כיום אני שמונה חודשים לאחר הלידה מרגישה לפעמים כאבים בזמן הליכה וכאבים באגן. כמו כן ישנה נפיחות בבטן תחתונה.

אשמח לדעת האם מדובר בצניחה של רצפת האגן, ואם כן למי כדאי לפנות על מנת לטפל? (פיזוטרפיסטית או כירופרקט)

תודה רבה.
   האם צניחה?סיון נבות 18:28 03/09/2011
שלום לילך,

ראשית התנצלות על העיכוב החריג בתשובה - היתה בעיה טכנית שנמשכה זמן רב ולא איפשרה לי גישה כלל לפורום.

ולשאלתך:
כאבים באגן בזמן הליכה או בכלל, יכולים להיות תוצר של מאמץ יתר שרירי, על רקע תנועתיות היתר במפרקי האגן שנגרמת במפרקים עקב ההורמונים המופרשים בזמן ההריון הגורמים תנועתיות יתר במפרקים הללו (שבנורמה הם מאוד מיוצבים). כאבים כאלו יכולים להופיע גם ללא קשר למצב של צניחה באיברי האגן.

למי לפנות? אני פיזיותרפיסטית במקצועי, ויודעת מה לפיזיותרפיה יש להציע בנושא זה, אני מניחה שגם לכירופרקטיקה יש מה להציע בנושא (אם כי אני לא חושבת שבמסגרת כירופרקטיקה מבוצעת גם בדיקה פנימית של שרירי רצפת האגן) ולכן הבחירה אל מי לפנות היא שלך.

בריאות שלמה,

סיון נבות,
מומחית בפיזיותרפיה לרצפת האגן (נשים וגברים)
www.physiotherapy.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו