צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רצפת האגן
מנהל/ת הפורום: סיון נבות
  שאלה מליאתליאת 22:44 19/11/2007
סיון כל הכבוד לך על החזרת תשובה מהירה זה רק מוכיח עד כמה חשוב לך באמת אני מעריכה אותך .
לגבי הפייודבק אני עדיין לא יודעת איזה טיפול יעשו לי אבל זה נשמע מפחיד ומאד אינטימי כל העבודה של ריצפת האגן חשבתי שזה רק תרגילים לא בדיקות ועוד את חושבת שעשיתי מעשה חכם שפניתי לפיזיוטרפיה של ריצפת האגן בגלל צניחה אחורית קלה של הנרתיק את יודעת האשה שאליה אני הולכת בפיזיוטרפיה מרה לי שלא כדאי ללכת עם תחתונית כי זה לא טוב בגלל שאז כאילו השרירים מוחזקים על ידי התחתונית משהו כזה אני קיבלתי מאזן נוזלים ליומיים השאלה שלי היא אם עושים את המאזן קרוב למועד הפגישה הבאה היא אמרה שליפעמים הצניחה יכולה לחזור למקום איך בדיוק אם היא צנחה .
ועוד דבר את קצת מעודדת אותי לקיים שוב יחסי מין כי אני עד עכשיו פחדתי נורא שיקרה בנרתיק יותר נזק ושתיהיה יותר צניחה אז למעשה פיזיוטרפיה של ריצפת האגן זה הרבה יותר מורכב ממה שחשבתי אולי תכתבי לי על זה קצת אודה לך בתשובה ותודה לך שוב בי ליאת.
   תשובה לליאתסיון נבות, פיזיותרפיסטית 22:13 20/11/2007
ליאת יקרה,

הכתיבה שלך שוטפת ורציפה, ונראה כי מעט "הוצפת" במידע אך מבלי שיאורגן בצורה מסודרת כדי שתוכלי ליישמו ולזכרו.
אני חוזרת על המלצתי מתשובתי הקודמת: פני בשנית לפיזיותרפיסטית המטפלת בך, שווה לערוך פגישה נוספת, אפילו לפני תחילת הטיפול עצמו, בה תוכלי לשאול בצורה מסודרת את כל מה שלא ברור לך, ואפילו לכתוב את המידע בצורה מסוכמת, כך שתוכלי לחזור ולעיין בו שוב, במידה ודברים נשכחים.

מדוע אני מדגישה את עניין חשיבות ההבנה של הטיפול והתהליך? - משום שבעיני, קל יהיה לך יותר לשתף פעולה ולבצע את התרגול בצורה מדוייקת, אם תביני את ההגיון שמאחורי הדברים.

ולגבי יחסי המין - אין שום בעיה לקיים יחסי מין (כל עוד את מעוניינת בהם, כמובן...:-))

בהצלחה,

סיון נבות, פיזיותרפיסטית
www.pelvic-physio.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו